->Om bloggen ->E-post till Ingrid ->Följ mig på Twitter

Shit, jag är bäst i världen (citat Ina)

2007-05-21 @ 09:41:13
När man tänker tanken: Shit jag är bäst i världen. Det är stort!
Så skriver VK att Ina sagt... hm... jo .... om man skulle kunna tänka den tanken... vore det stort...
Varför är livet så orättvist?
När blir det min tur?
I skrivandets stund så inser jag.... eftersom jag är Svensk så är jag bäst i världen...
Det bästa med livet på läktaren är just detta.... man kan vara bäst i världen utan att ha gjort ett dyft.

Fotboll:
Borde man kunna vinna FA cupen med långa bollar på Drogba metoden? Så trååååkigt spel...
Chelsea och Norge... finns de någon likhet mellan dem?
Tråååååkiga lååååånga bollar... är det fotboll?
Ny regel... de som spelar Norge/Chelsea fotboll borde inte få synas i TV
MU fick för sig att spela brutal defensivt ... passivt aggressivt spel och då får man skulle sig själv .... rädda killar får sällan eftertraktade pokal-er eller... hur är det man brukar säga?

Fotboll och fattiga barn:
Marta vill göra något för Brasilien och UIK firar 100 år och de vill som Marta göra något för barnen i Brasilien ... För att säkerställa att pengarna kommer  rätta händer kommer man att använda en kanal .... en organisation som har lokal anknytning där nere och som jag är engagerad i här i Sverige.
Är stolt både för att UIK visar sitt hjärta... firar 100 år på ett enligt mig VÄRDIGT sätt, stolt också för att kanalen finns... och att UIK känner förtroende för oss.Var med när grundplåten lämnades över ... 25 000 låter kanske fjuttigt men i sammanhanget är det "en god slant"
Kidz:
"mamma vi åker dit och hjälper dem starta en innebandy skola du vet som Rodandinio gjort"
Mamman:
När ska vi åka?

Hm... det var nog inte en innebandy-skola... ni vet Marta och Rodandinio spelar inte innebandy *ler*
En sommarzorroskola i Koppens anda kanske inte vore så dumt *ler* (mn måste ha läst tidigare blogg för att förstå det där med sommarzorroskola)


Nu kaffe, hade lite dötid, blandade ihop de här bokstäverna i all hast


OBS! Nu har jag nog stavat fel... namnet på en av världens bästa fotbollspelare på herr sidan... ni vet filmaren men... hinner inte korra, varför kan inte folk heta Lars eller Börje, sånt som man INTE kan stava fel.

Från en innebandyblogg nära dig, vi hörs snart.
©Ingrid i Umeå. Åsikterna i innebandybloggen är författarens egna och inte nödvändigtvis hela Innebandy-Sveriges. Kom ihåg att hänvisa till källa.

feedback

feedback:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bults blogg

Nordströms blogg