->Om bloggen ->E-post till Ingrid ->Följ mig på Twitter

Fredag och snyggt Skogshall (åsså vin.. flå´t)

2007-11-17 @ 00:42:55
Det här inlägget borde ha blivit publicerat för ett par timar sedan .. men jag blev störd av en som ... ja du.. inte vet vad jag vad "den" vill men somna på andra sidan luren kunde "den"... tror vi redde ut världsproblemen...
Nu är det natt
Ikväll: .. förutom 12 åringens ib träning och middag i skift....
Sonen har chattat på min msn..
Undrar vad han skrivit....
Sitter sällan och chattar... men just ikväll hade jag msn öppet....
surrade lite med en vän på andra sidan jorden.
Saknar henne ofantligt.... på andra sidan jorden är långt bort *ler*
Ang. chatt så... bra att tjag inte vet vad han skrivit till de som finns i min kontaktbok..  det var nog inga riktiga meningar.. "det är lugge" "<3" "ses" "hörs" "nob" "skills" är sånt min 12 åringen skriver på msn...
hans nick är "Gerrard" eller MODO äger... hur många tjejer går igång på sånt...
han är nog ganska ofarlig*ler*

har agerat GOD granne.. grannen kom in med en vin pava och jag har tryckt i mig ett helt glas... in på torken med mig... är det fjärde gången i år... ett glas vin slinter ner... (Frisk;s fest, förra julen, förra helgen och ikväll)
In på torken....

Tips
Vi kommer snart att få chatta med M Karlsson på ibm.... dags att förberada våra frågor och maila dem till [email protected]
Skicka in frågorna dit... vet inte om magget blir så glad över era frågor... de vet nämligen inte om att de ska ha en chatt med KARLSSON...
men vad skriver jag? Skulle in släppt i Patrik i mitt hem.. ett glas vin och jag skriver en massa skit *ler*
Nä... att chatta med  MK var bara ... nä... Varför plåga honom med det... låt honom vara,,,,

Egentligen borde jag lägga en länk till Hedas blogg... men ...
Klart jag gör... HEDA
/En innebandyblogg nära dig
©Ingrid i Umeå. Åsikterna i innebandybloggen är författarens egna och inte nödvändigtvis hela Innebandy-Sveriges. Kom ihåg att hänvisa till källa.

feedback
Postat av: Frida

Uppdatera mer är du snäll, det var roligare när du var aktiv.

2007-11-19 @ 15:19:23

feedback:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bults blogg

Nordströms blogg