->Om bloggen ->E-post till Ingrid ->Följ mig på Twitter

Idag ska vi inte skriva något. VINST i Umeå 30-19

2007-11-07 @ 23:02:26
Jo men jag måste
Grattis Urban och Umeå och Dalen

Ingen upphetsande innebandy i Umeå ikväll men VINST .... 7-5

Balrog kanske trodde att matchen började kl 20.00... de var då inte alls med på banan ....
Hade matchen börjat 20.00 så hade Balrog åkt hem med 3 pinnar... man kan säga att de vann var sin match
Dalen 5-1
Balrog 4-2
Kan ett rött lag vara grått? Om det går var det vad vi såg ikväll... ett röd men grå massa...
Trist för oss i Umeå att den där M Karlsson strular med sina kontrakt...  det hade varit kul att se innebandy...
Nu fick Umeå en vinst
30-19 i skott

Någon måste ha upplyst domarna om att ... "de finns en regel som heter 5 minuter som ni borde ha använt på Wilderoth" Åhå åhå tänkte domarna och praktiserade den istället för frislag på Sundelin

Ja... så kunde domarna åka hem och ha gjort sitt jobb... huvudsaken att man har använt regelboken.. inte så noga med när, var och hur...
Oj så jag låter...
Flå´t Pierre Borghoff Curre Schwela ...
men ni har varit bättre

Natti

Uppdateradeen sak  19.42 torsdag .. hade skrivit fel förnamn å M Karlsson... nu står där bara M... i stället för Magnus... bara så ni vet.

/Innebandybloggen nära dig
©Ingrid i Umeå. Åsikterna i innebandybloggen är författarens egna och inte nödvändigtvis hela Innebandy-Sveriges. Kom ihåg att hänvisa till källa.

feedback
Postat av: Skatan

Du skriver och stavar som en kråka, skärpning !.
Blir ju bara jobbigt att läsa och färgen på din sk blogg skall vi inte tala om.

2007-11-08 @ 14:39:13
Postat av: Stackare

193.180.189
Jag skrev visst ett svar. Jag mailade det till Disciplingruppens ordförande, men måste ha skickat det fel.

2007-11-08 @ 22:01:50

feedback:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bults blogg

Nordströms blogg