->Om bloggen ->E-post till Ingrid ->Följ mig på Twitter

Inställning och speedfan

2007-11-29 @ 23:02:10
Att gräva ner sig efter en sån här match har vi inte råd med utan vi får istället ta med oss den lektion de gav oss om hur innebandy ska spelas. I både med- och motgång lär vi oss något nytt som hjälper oss att komma närmre slutmålet. På lördag sätter vi oss i bussen för att åka till Umeå där fjolårets finallag IKSU väntar. Det kommer också att bli en hård match, men vi vet att vi kan om vi vill. 
Jag vägrar att förlora med förnedringssiffror fler gånger och det finns inte en chans att jag åker så många mil för att inte anta utmaningen om en seger!

Gissa vem som skrivet det där....
en Engelholm spelare GULDEMLAN

Helt rätt inställning....  häftigt att kunna skriva så efter 1-17 matchen....
Önskar Engelholm all lycka i Umeå.... hör av er om ni fryser, inventerade idag... mitt förråd och jaghar 10 vinterjackor som bara ligger och skräpar... Ok, de är inte så coola men varma

Blog of Sjöstrand har  också skrivit om 1-17 matchen

Hm... jasså... alla som spelar innebandy vet ... hur innebandy är
Är det verkligen så stor skillnad om man förlorar med 1-13 eller 1-17


Så här skriver han:
Jag tyckte det var pinsamt redan när FC Helsingborg förlorade mot Storvreta med 1-13 i SSL. Trodde faktiskt inte att det kunde bli värre. Men så hade damerna elitserieomgång på lördagen och Balrog piskade upp Engelholm i Ängelholm med 17-jävla-1, läs det igen 17-1 och det här ska vara världens bästa damliga. Det är så jävla pinsamt att jag blir förbannad bara jag tänker på det. Jag hoppas att Engelholms tränare skickade ut tjejerna på straffträning direkt efter slutsignalen. Något annat förtjänar de inte. Dessutom hoppas jag att Engehloms tränare ransakde sig själva och tog reda på vad det var som gick fel, för detta kan ni fan inte vara stolta över. (Slut)

Snacka om sågning...
Hoppas verkligen inte att NN skickade ut laget på straffträning, det gör ingen vettig människa... man straffar aldrig någon till framgång ....

Innebandy är innebandy
Man måste älska bollen och vilja vinna

Skriver de häftiga orden igen :
"Jag vägrar att förlora med förnedringssiffror fler gånger och det finns inte en chans att jag åker så många mil för att inte anta utmaningen om en seger!"

Och då ska man komma ihåg att de ska möte IKSU....

Just ja
Speedfan... kör det hela tiden... min dator har visst influensa som jag har haft i veckan ....
Den går varm... trots att jag inte bloggar *ler*
Tips... testa Speedfan om ni behöver kyla ner er.
Citerar min älskade dator:

Test failed. Your hard disk might be defective. Please contact HP for further assistance. (IDE hard disk diagnostic (C:))

/Innebandybloggen nära dig

©Ingrid i Umeå. Åsikterna i innebandybloggen är författarens egna och inte nödvändigtvis hela Innebandy-Sveriges. Kom ihåg att hänvisa till källa.

feedback

feedback:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bults blogg

Nordströms blogg