->Om bloggen ->E-post till Ingrid ->Följ mig på Twitter

Nåt måste va fel... åsså Crouch

2007-11-06 @ 21:43:13
Nå´t måste va fel... eller?
På fester tittar han på unga tjejer, får han chansen sitter han med någon annan och låtsas inte känna mig
Han vill inte hålla i hand på stan eller kramas
Förut sa han att vi skulle gifta oss... nu säger han "hellre ....." ja ni vill inte veta.
Ringer jag så händer det att han låter bli att svara, svarar han kan han låta rätt kylig... ointresserad och nästan dryg.
Får sköta det mesta här hemma, han har sällan tid att vara hemma säger han.
Han säger elaka saker.
Idag tittade han på en ung söt tjej på bussen... jag såg det men han blå nekade--- "troligt" var hans svar...
Han blir allt mer fåordig... "typ" "och" "orka" är ibland det man lyckas få ur honom
Han är hellre med grabbarna än med mig.
Nåt måste va fel... eller så blir killar så här när de fyllt 12.

Va??? Håller jag på att bli vuxen nu????? En 12 åring....  en så´n man måste ha lyftkran för att flytta om han somnat i soffan.
Kärlek kärlek

Till 12 åringen
Du är aldrig ensam, så länge jag andas eller son Pool:arna säger "You`ll never Walk Alone"

NÅT MÅSTE VARA RÄTT

Kungen Crouch är med från start och så... nätar han ....
älskar Crouch...  "men Nooooob ...mamma han äger inte längre"
I år ... ja ...  han har inte uträttat så mycket... 
hallå hallå... det är svårt att uträtta saker när man är bänkad...

Fotbolls VM var han med på det mesta... Hörde att man tycker han drar på sig för många frisparkar... ja men det är inte hans fel... det är mobbning... ni vet långa armar .... inte hans fel ju. *ler*
Egentligen passar kanske Crouch bättre i ett annat lag... Pool och han .... inte 100% rätt enligt mig... men det underlättar om han är på RÄTT lag... mitt lag *ler*
Just nu 2-0 fördel Pool.... hoppas det håller.... vinner de inte är det kylan som gäller i CL
Citat från matchens kommentatorer: "Ett lysande förspel"... hm.... ja det är nästan så man har hört det förut.. den här gången håller jag med. *ler*

Innebandy? Finns massor att skriva ... för mycket.... vill "zappa ur huvve".... hinner inte... dessutom HATAR jag... ja just det.... återkommer *ler*

Har ett "försvarsblogginlägg" att hålla/skriva... citera Örjan Skogström ... komma ihåg att någon ville ge Rogga sparken för att SPOERGRUPPEN slarvat med kontrakten...

I morgon Dalen vs Balrog... en viktig vecka för Dalen...
Eftersom skott statistiken talar FÖR Dalen så.... 

Warberg... ja vad ska man säga.... OMÖJLIGA... de gör det omöjligt att läsa deras spel... I 3:e FCH sökte sökte och sökte.... Warberg gjorde.... så himla kul att se innebandy när man får se matcher som den här.
FCH hade skärpt till sig... de sprang inte in i folk... skämde inte ut sporten... eller så får vi tacka domarna för (?)bra nivå.... även om Svensson såg ut att vara lack på lagens förlängda arm... OK... Nede hade en släng av
d a m p *fniss*.... han bara måste fullfölja... ja ni vet.

Dagens klokord
De som försöker hålla sig till regler blir ofta obekväm....

Från en innebandyblogg nära dig /Ingrid
©Ingrid i Umeå. Åsikterna i innebandybloggen är författarens egna och inte nödvändigtvis hela Innebandy-Sveriges. Kom ihåg att hänvisa till källa.

feedback
Postat av: Niclas

Hattrick för Benayon. Liverpool tar det. Grattis.

2007-11-06 @ 21:59:36

feedback:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bults blogg

Nordströms blogg