->Om bloggen ->E-post till Ingrid ->Följ mig på Twitter

Inte så illa

2007-10-14 @ 23:48:16
Tycker det var underhållning på Gammliahallen ikväll...
men båda laget ... missade och missade
Zicko kallade det Hawaii match... har sett värre

"Vi tackar Dalen för en Hawaii match" lite kul att någon vågar sticka ut....

Ikväll visade Dalen att de kan... två femmor kanske är deras recept.... är inte så "Umeå aktigt"... här spelar man på tre femmor JÄMT... utom när man skall förlora i Globen *ler*
ja ja, kanske man vänjer sig... men himmel vilken pärs det kommer att bli för de som blir bänkande "det var bättre innan Örjan kom hit då fick alla spela" *fniss*
Undrar om det låter så hos Dalen med tiden... fast... en gång ingen gång ... borde kunna ha tre femmor... men det är nog inte alla som tycker som jag.
PP var "sådär" men .... en del oflyt en del orutin... en del... ja ni vet hur det är med innebandy... man vet aldrig
orutin... jo ett helt gäng Div. 1 spelare... ska bli kul att följa laget när de skolat in dem i Elitserien.

Periodvis var Dalen det bättre laget  tycker jag men jag hade ju sett Dalen spela kasst i andra matcher... Dalen hade kunnat ta hem den här matchen ... om de haft lite flyt...
flyt hade kunnat gjort ganska stor målskillnad... kanske åt båda håll.... det var nog lite Hawaii över matchen.

Didriksson såg pigg ut och inget knäskydd... är hon fit for fight nu?

Allt kan hända i innebandy... Balrog föll mot Mora... himmel vilken chock .....
gissa om Balrog kommer att vara på tå till nästa match,
Vilken prestige förlust... eller?
Minns när Teg spelade i Allsvenskan och spöade Leksand, Masken vägrade prata med mig efter matchen... det var kul....
Tycker inte Balrog ska skämmas för förlust mot Mora... det är ju så här det är.... ibland ställer man ut skorna.

Kul att Lindqvist fick spela... hon bänkades mot IKSU förra veckan...
kanske hade hon sviter av sin sträckning eller... himmel så synd att man inte kan följa Elitserien på TV.... det är mååånga matcher jag gärna skulle se....
Tur att jag bor i Umeå... här kan man ibland se tre matcher samma helg... så var det förra året Dalen D och H  samt IKSU... kungligt.

Trots att min blogg suger och inte är någon riktig innebandyblogg så...himmel vad mycket mer  innebandy jag ser än många andra....
Lite skryt
Förra året såg jag herrarnas landslag spela två matcher, vi snackar live,
Hur många gjorde det?
Försökte räkna hur många Elitseriematcher jag såg ifjol... blev mörkrädd... har sett ALLA lag i Elitserien spela minst en match... på herrsidan på damsidan är det .... finns det något bra ord... jo jag tror jag drämmer i med MÅNGA
Härmed utnämner jag denna sida till LÄKTARBLOGGEN

Kortsidan
halloj... satt på kortsidan IGEN... det är fantastiskt hur bra man kan följa spelet ....
KORTsidan är bra... tror jag ändrar mig... vill inte att vi ska flytta målburarna till långsidorna....

Skulle inte vilja bo i Stockholm
"det ska aldrig bli så här igen" lovar Jihde

åsså man mot man chock för Balrog

Få se nu....
IKSU tog alla pinnar i helgens dubbelmöten
Dalen D oavgjort i båda sina men förslust SD i sista
Dalen H oavgjort mot Pixbo

Ingen riktig förlust för Umeå i helgen
/ Live från Läktarproffset

Fler borde ha en innebandyblogg...
©Ingrid i Umeå. Åsikterna i innebandybloggen är författarens egna och inte nödvändigtvis hela Innebandy-Sveriges. Kom ihåg att hänvisa till källa.

feedback
Postat av: Svenssons

Hej igen
Du har den bästa innebandy sidan skit i vad andra tycker. Du skriver roligt och håller intresset uppe vilket många inte kan göra. Läser gärna mer så skriv.

2007-10-15 @ 09:29:17
Postat av: Ingrid i Ume

Ok

2007-10-21 @ 20:33:21

feedback:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bults blogg

Nordströms blogg