->Om bloggen ->E-post till Ingrid ->Följ mig på Twitter

Kära Göransson Tack!

2007-10-19 @ 22:14:23
Tänk... mina påtryckningar hjälpte

Först skrev jag en önskelista här på bloggen om tillökning/förnyelse i landslaget och jag hade bara ett önskemål nämligen Johan Edlund

Sedan råkade jag stöta på herr Göransson i egen hög person i söndags ... han är nog dö less på alla som tycker och tänker om vilka som borde spela i Blå/gula men de hindrade inte mig att först och främst fråga om han tänkt på mig den här gången... ja alltså tänkt ge mig en plats i laget... han höll god min och sa att "inget är klart"..  sedan sa jag typ "får inte Edlund chansen så slutar jag titta på innebandy" ja... eller nåt i den stilen.

I måndags hade han visst glömt bort att Ingrid i Ume visst skulle ha breddat truppen på många sätt... man ska ju komplettera varandra i ett lag och ... en mjuk 40 åring i högklackat är jag säker på att de inte har.

Hm... nog borde det väl finnas plats för olikheter i ett lag...???? Är han inte väl trångsynt...
Jag är ju kanon inkörd på att bära vattenflaskor.... jag kan saker jag med


hallo, jag är inte full... bara trött och i stort behov att flippa ut...
eftermiddagen blev lite strulig ... ibmatch för sonen kl 16.00... va????
vi brukar samordna skjutandet ... tyvärr missade sonen sin buss från skolan och hann inte hem då han skulle bli hämtad... fick kasta mig iväg från jobbet...  akut utryckning

Jobbet
Idag kom bossen in med världens bästa idé... det blev nästan pinsamt när jag öppnade ett dokument  och visade där jag varit kreativ och gjort precis det han nu kom med som önskemål ... ibland har man tur. "du får vara hur kreativ du vill" har de sagt... ha ha ha ha, de vet inte vad det lovat
Hur kreativ du vill... kan ju vara VÄLDIGT kreativ ... FÖR kreativ

8-10 i Tibblehallen ...
Måste vara skönt för AIK att vinna... vilken prestige match... så mycket känslor
Mr Edlund var med på några kassar.... tror han kommer att göra sig bra i Blå/gult

Har ni någon ni vill ska få spela i landslaget så hör av er... Göransson gör som jag säger. *suckar åt mig själv*
/Innebandybloggen since 05/06
©Ingrid i Umeå. Åsikterna i innebandybloggen är författarens egna och inte nödvändigtvis hela Innebandy-Sveriges. Kom ihåg att hänvisa till källa.

feedback
Postat av: Gäddman

Vi tog dem

2007-10-19 @ 23:51:29
Postat av: Ingrid i Ume

Ja ni gjorde visst det.Grattis

2007-10-21 @ 20:31:15

feedback:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bults blogg

Nordströms blogg