->Om bloggen ->E-post till Ingrid ->Följ mig på Twitter

På lördag kväll är jag rik mer L & co

2007-10-11 @ 00:09:58
Lite internt... inlägg ikväll (i natt)

Det kommer att bli en enkel sak att ta fickpengarna från ungdomarna
Har toppat formen ... den här gången på rätt dag.
Kommer att ta ledigt imorgon och på fredag då jag inte vet hur den här sporten går till .... är inbjuden att vara med och då måste man ju träna... förbereda sig
Undrar vilket lag jag ska spela på....
vad man ska ha på sig...
Om det är tre halvlekar....
Kommer jag att ha någon nytta av min SPLITVISION?????
Undrar om man spelar på sitt handikapp....
Känner mig i bra form....
tar hem den där turneringen LÄTT

Men hur gör man?????

Hur ska man få in slantarna i datorn?
Jag har inget hål på min laptop som är lagomt stort... måste gå till Microshop och fråga om de har en converter...

Mjukast vinner... det är jag
/tant

Fyllde ju år här om dagen, en stor dag drygt 25 ...
Om min dag:
det var
Ugandas nationaldag. Och Che Guevara avrättades idag (läs min födelsedag som var en anan dag i veckan)  för 40 år sedan.

Det finns dessutom fler som fyller/skulle ha fyllt år idag, t.ex.:

John Lennon,

Anders Ekborg,

Annika Sörenstam,

Henrik Zetterberg,


Se där,,,, Zetterberg och jag... visste det.

Undrar när det är dags att lägga ner den här innebandybloggen?

©Ingrid i Umeå. Åsikterna i innebandybloggen är författarens egna och inte nödvändigtvis hela Innebandy-Sveriges. Kom ihåg att hänvisa till källa.

feedback
Postat av: Du vinner inte

ha alla brickorna och sju kort på innerplanen, hemmaplanen är bra slå en sexa och en tvåa. Får du en kung måste du ropa "kung" och ta en öl Då kan du ta brickorna ur spel och ge pengar till den snyggaste killen. Slår du två fyror får du dubbla korten ta fyra brickor gärna tunga nummer se snygg ut.
Alla duschar efter avslutad match.

2007-10-11 @ 00:27:33
Postat av: keeper

Tänker du pokra på lördag i så fall är jag med.

2007-10-11 @ 19:33:48
Postat av: Anonym

Till Du vinner inte
Tur att jag inte spelade poker då, det lät svårt.
Till Keeper
Som du märkte fick de behålla sina pengar

2007-10-21 @ 20:35:21

feedback:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bults blogg

Nordströms blogg