->Om bloggen ->E-post till Ingrid ->Följ mig på Twitter

Pixbo x2

2007-10-14 @ 15:02:46
På väg till matchen
Dubbelmöte för damerna i helgen... div 1 fasoner... herrarna kanske är sämre tränade... de pallar inte två matcher samma helg *ler*
Det handlar om pengar... det är för dyrt att åka XX mil varje helg... så det är inget att göra åt...
Tror att det i framtiden blir annorlunda... är det ingen som märker att innebandy är på väg framåt, även på damsida? Skam den som ger sig!

Nåja, trots att Engelholm har match idag igen häll de inte inne med krutet ... spelade de 4-4 mot Dalen igår, det trodde jag aldrig.... hade inte möjlighet att se matchen... kan alltså inte uttala mig om .... varför Dalen inte tog hem den matchen. Pixbo lagkapten (D) är nära på nedlåtande när hon beskriver deras möte mot Engelholm förra veckan, kul med kaxiga damer men...  
Pixbo lagkapten i matchen mot Dalen herrar igår...  visade sig vara en gnällig bufflig typ... inte kaptens typen...
Griniga(st )på plan var herrarna D om jag nu inte blandat ihop spelarna... Dallas och Delborn ... även #12 (reserverar mig) ...
Har lite brådis... kanske blev fel nu
En som behöver bli mer grinig är Westling... han är som bäst när han är arg.... ligger på gränsen.... om jag knycker hans matchtröja inför nästa match kanske han ... taggar till *ler*
Det är bra att han inte grisar ... det finns ju andra som gör det

Nu till Gammliahallen IGEN...  
Pixbo gånger 2

Oj... hinner inte ändra men det här inlägget blev lite innebandyaktigt... kanske upplevs den som ett slag på smalbenet

/Innebandybloggen i Umeå

©Ingrid i Umeå. Åsikterna i innebandybloggen är författarens egna och inte nödvändigtvis hela Innebandy-Sveriges. Kom ihåg att hänvisa till källa.

feedback
Postat av: Emelie

Ingen tror på Engelholm, så har det alltid varit... Att vi kan har vi bevisat många gånger, inte minst mot Dalen!

2007-11-20 @ 17:30:28
URL: http://guldemlan.blogg.se

feedback:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bults blogg

Nordströms blogg