->Om bloggen ->E-post till Ingrid ->Följ mig på Twitter

Mental tränare... Björklöven hann före

2007-09-06 @ 18:24:09
Innebandy

John Jansson... psykolog... vad har han med innebandy att göra? Hm... ja han är kassör i IBK Dalen.... har suttit i deras styrelse några år... så... han hör till kretsen... innebandyfolk.
Känner honom... tror han är en TILLGÅNG på många sätt, en bra kille... snart tre barns far om allt går som det ska... såg bulan på magen i somras... Bra jobbat *fniss* (oops, nu kanske någon tar illa upp... men knappast C... det är hennes mage.)


Skrev om John Jansson här om dagen ... angående VP inställning under och efter golftävlingar... han kan spela kungligt (ibland *ler*) men aldrig på tävling.... rekommenderade John Janssom ... idrottspsykolog... ja ni kan läsa själv... för den som inte orkar ... det slutade med att undertecknad fick veta att... det inte gick att sälja mig på Blocket.
Ja det där inlägget blev en urflipp...

Nu måste Löven (storhetsvansinne jag ? Japp *ler*) ha läst här... helt plötsligt har de anlitat John... tänk så mycket en blogg kan åstadkomma *lol*

Allvarligt... John är bra... har sett honom i action.... fått positiva omdömen om honom i olika sammanhang...

Idag har man gjort en intervju med honom i VK... personligen hade jag gärna läst Lövens egna förväntningar först ... och sedan en uppföljare med J Jansson.... men inte ens jag kan ... alltid få som jag vill.

Så här säger John angående hans engagemang i Löven
 Citat VK
Björklöven har kanske inte råd att konkurrera om de bästa spelarna, men om vi kan bygga upp ett varumärke där den som väljer Löven också kan få ordning på sin karriär och sitt självförtroende, då blir klubben mer attraktiv. Om du väljer Löven spelar du inte bara hockey, man kanske också får ordning på privatlivet. Det kan både locka spelare och göra det lättare att behålla spelare.Slut citat

Fastnade för det där med.... "också får ordning på privatlivet."... ha ha... jo VP skulle ha paxat John.. nu hann Björklöven före.

Allt fler anlitar en mental tränare... BRA.... Såg att Balrog är en av dem ... 
Ja.. alla som sett Balrog spela vet att de är ... ett av Sveriges bästa lag... att de hör hemma i Globen... så i år... ser vi IKSU vs Balrog i Globen... gud vad jag älskar att uttala mig sådär tvärsäkert....
Vi får se...

Hur som helst... det är klart att man måste må bra på det privata planet för att kunna prestera maximalt på banan, på jobbet... undrar om det gäller även golf....
Nu är jag ute på svag is... i no....

Kunde inte hålla fingrarna borta från tangenterna... dumt...
sitter och väntar på att träningen skall ta slut... en av dem... ni vet... är ju chaffis, personlig sponsor och materialare... åt kidzen.

/Ingrid, bloggaren från innebandyns huvudstad
©Ingrid i Umeå. Åsikterna i innebandybloggen är författarens egna och inte nödvändigtvis hela Innebandy-Sveriges. Kom ihåg att hänvisa till källa.

feedback
Postat av: Baland

Som du beskriver "jobbet" med barn, gör att jag inte blir så sugen på skaffa egna kottar.

2007-09-06 @ 19:39:36
URL: http://www.lifeofbaland.blogg.se
Postat av: A. C

Håller inte med Baland, du verkar vara en super morsa som verkar ha skoj klart man blir sugen på egna kidz när jag läser här cooling. Rockar fett gör morsan och blogg kungen Inger.

2007-09-06 @ 21:47:36
Postat av: A. C

Baland har rätt i nå´t annat
"Floorball's first lady"

2007-09-06 @ 21:51:14
Postat av: innebandy enligt mig /Ingrid

Vad kul med folk som vågar skriva
Baland ...om du skulle träffa mina kottar skulle du genast vilja ha egna... jag lovar... är galet tacksam att de finns.
A.C heter inte Inger... du har nog hamnat på fel blogg *ler* och angående Baland... visst var det snällt sagt.. det är istället för "tant"

2007-09-06 @ 22:27:47
URL: http://innebandyenligtmig.blogg.se/

feedback:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bults blogg

Nordströms blogg