->Om bloggen ->E-post till Ingrid ->Följ mig på Twitter

Nu vet vi att de klarar sig på två femmor

2007-09-08 @ 21:38:45
IKSU klara för Europa Cupen

Bra jobbat!
Citat VF
Det känns lite stort faktiskt och vi har fått smak på det här nu, säger tränaren Curt Söderström. Förhoppningsvis kan vi ha med alla spelare då. Elin Rhöös borde vara frisk, Hanna Lundström spelklar och våra U19-tjejer borde inte ha något landslagsläger, säger han på telefon från Tjeckien.
På IKSU hemsida kan man läsa allt det här....
Nä... läs inte där... (en tom sida är allt ni ser) STOR IKSU har gjort om sin hemsida... innebandy sektionen har antagligen inte hunnit jobba med sin flik, ska bli kul att se när den blir färdig.
Den nya sidan är snygg... trist att det inte finns en logo på första sidan om innebandy laget... vore bra reklam för stor IKSU innebandy... har ju blivit en och annan titel.
IKSU innebandy gör bra reklam för "stor IKSU" på sin flik... vad sägs om
 Citat
"Enorma träningsmöjligheter
IKSU innebandy har, i IKSU Sportcenter, de bästa möjliga träningsförutsättningar för såväl grenspecifik som kompletterande träning i form av tex kondition och styrka. Detta ger en enorm konkurrensfördel jämfört med andra klubbar i landet och ger dessutom IKSU innebandy möjlighet att fortsätta vara ledande i utvecklingen inom dam-innebandyn.
 
Det är ingen slump att IKSU innebandy har spelat SM-final tre år i följd och vunnit två av dessa. "


Fotboll ... mitt i matchen Gul/blå mot Röd/vita
100 gånger roligare fotboll idag än i förra mötet, ruskigt spännande

D Agger gör det bra... på fel lag idag :)... ett gult kort... ja ja... ibland händer det även den bäste ... han KLÄR i rött... LFC spelare.

Får be Zlatan om ursäkt... är inte med i hans fanclub direkt... men han ... imponerar... men ingen är som Elmander... vilken kille...

Saknar Källström... ville se honom spela

Till de som tycker min musik smak är kass... är allätare....
TITELN på den här låten passar på en innebandy blogg... låter musik följa med bara för att jag är nice *ler*
Ska erkänna att ... den inte finns på min hårdisk, är inte säker på om jag hört låten förut... kass är jag  ...  och texten är säkert bra... i rätt sinnestämning *ler*
Nya intryck är utvecklande har jag hört...  lyssnade
Titel är bra!!!!!
"Fell in Love with the Game" (Blindside)

Nöjd nu?

Några rader ... (texten)

Fell in love with the game
But I forgot your name
Go ahead please fight me
Cause I'm not scared
Though you stayed the same
I forgot from where I came


Undrar när den texten kommer att kännas ... typ rätt... för mig....

/Innebandybloggen från Umeå, since 05/06
©Ingrid i Umeå. Åsikterna i innebandybloggen är författarens egna och inte nödvändigtvis hela Innebandy-Sveriges. Kom ihåg att hänvisa till källa.

feedback
Postat av: Mange S

Hej
Det tar sig med musik underhållningen på din sida, Jakob Hellman höll på att ta livet av mig det tog flera dagar innan jag kom in här igen. Tack för ny musik.
Om iksu
De är pinsamma läs VK

2007-09-08 @ 23:49:35
Postat av: Baland

Så ja, lite Blinside skadar aldrig.

2007-09-09 @ 00:17:47
Postat av: Ingrid i Ume

En kommentar åkte i papperskorgen
snälla hacka inte på andra bloggare på min sida.
Till Varbergare
tack ska titta där sen... hinner inte nu.

2007-09-10 @ 14:17:09
Postat av: Nina

Ang IKSUs hemsida så har det inte funnits någon möjlighet att lägga ut ny information (på grund av omläggningen av "Stor-IKSU-sidan") vilket självklart är mycket olyckligt i det här skedet på säsongen med EC-kval och allt. Förhoppningsvis får vi access snart så att ib-sidan kan börja byggas upp igen med ny information för den här säsongen.

2007-09-11 @ 14:39:21

feedback:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bults blogg

Nordströms blogg