->Om bloggen ->E-post till Ingrid ->Följ mig på Twitter

premiär

2007-09-30 @ 23:11:56

INNEBANDYBLOGG.
Imorgon är det premiär på många sätt

TV 4 innebandy satsning
Dalen vs Täby

Busskort för mig och... arbetskamrater, ett vanligt kontor, inte som nu... kontor i fickan
... gemensamt fika 09.30
En chef
fasta tider, ...
Hjälp...
det är sex år sedan... jag vet inte hur man gör...

Dalen är i samma sits... allt är nytt ... ja nästan i alla fall, men det är ju proffs, de har förberett sig i månader ... själv känner jag mig som amatör... amatör/NOB på att ha ... ett vanligt jobb.
 
Premiär match
Hoppas hela innebandy eliten är på plats, annars är det pinsamt
Det är premiär... det är stort... sätt er på flyget alla höjdare... det är HÄR det händer!!!
Det finns en anledning till varför man lagt första TV matchen här... de vet att Dalen fixar det.

Läste att Fredriksson tänker vara på plats, då ska han få sina pengar... de där jag är skyldig för att ligga på deras HETA lista ... typ bloggtoppen *ler*
Nervöst att ha 15 000 i kontanter med sig...

Undrar om min T-shirt kommer att synas i TV rutan... RAPPEL du är i TV, slå inte din kompis


nästa helg.....

©Ingrid i Umeå. Åsikterna i innebandybloggen är författarens egna och inte nödvändigtvis hela Innebandy-Sveriges. Kom ihåg att hänvisa till källa.

feedback
Postat av: Älska täby

Rappel är a good boy han slåss inte ofta bra kille vid sidan av plan hoppas han inte läser det här om jag vore du skulle jag ta delete.

2007-09-30 @ 23:52:50
Postat av: mange

Spännade

2007-10-01 @ 14:02:00

feedback:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bults blogg

Nordströms blogg