->Om bloggen ->E-post till Ingrid ->Följ mig på Twitter

Snabbt om logo och så ord jag kommer att ångra

2007-09-06 @ 13:59:20
Läste att "snurrfinten" funderar som jag gjorde här om dagen... om man underlättar för icke invigda om det framgår att det är innebandy logo för herrarnas elitserie
Håller med henne om en sak... den där bollen... kommer man inte att sakna
Vad påminner nya logg-an om?

Nu vet jag...
SSU...
och stjärnan påminner om Himmelska fridens torg ...
 
Förlåt... så tramsigt av mig... tycker att de som jobbar med att göra vår/er sport känd som ELITIDROTT gör ett bra jobb... alla tycker en massa... även jag... det är fegt att sitta på läktaren ibland... bara tycka...
Unnar mig detta...
Annat jag INTE borde ha gjort ... tydligen...  (det här kommer jag att ångra)
Här om dagen blev jag tillfrågad om att hålla ett "föredrag" om Umeå som innebandy stad, typ... han hade hört mig improvisera en gång tidigare... hade 15 minuter på mig att förbereda mig... De hade kris och ... jag hann inte tänka (inte första gången det händer*ler*)

Någon riktig gubb innebandy person som inte ens var där hade visst muttrat... att jag var fel person... jo ... på sätt och vis har han rätt men...

hallo... hallo... inte konstigt att folk inte orkar engagera sig....

Kära "Ingrid borde inte blivit tillfrågad hon är ju inte ens i kretsen"
hade det varit bättre om INGEN gjort det? Okej... då kör vi så
Upplysning: Höll mig BARA till sporten... sa inte ett ljud om vilken klubb företagarna borde sponsra...

Nu frågade de mig för att jag är van att föreläsa, är en klippa, brinner för sporten jag är  snygg  och trevlig ... de frågade inte dig... du hör liksom inte till kretsen *ler inte men skämtar elakt*
Fasen åxå... jag blev ledsen ... och elak... lågt av mig att skriva sådär....
Är mjukare på utsidan än insidan... men inte alltid

... nu är man materialare i drygt 25 års ålder... japp materialare... ikväll kör det igång igen... kidzen kommer
-mamma var har du min susp"
-Hm.. brukar sällan låna din suspensoar
-Sluta... du har väl inte tvättat den igen...
-Nej ,Kolla i backen... du la den väl där sist
-Här är så rörigt man hittar ingenting
-Oj förlåt kära barn... jag ska skärpa mig ... och lägga tillbaka alla målvakts saker jag lånar på sin rätta plats
-NOB... du skulle höra hur du låter... asnolligt, du är inte rolig

Ny konversation
- Mamma... varför har du hällt grus i badkaret?
- Va?
- Det är grus i badkaret
- Tycker det glimmar så fint

Undrar om de driver med mig... antagligen.
/Innebandybloggen i Umeå, since 05/06
©Ingrid i Umeå. Åsikterna i innebandybloggen är författarens egna och inte nödvändigtvis hela Innebandy-Sveriges. Kom ihåg att hänvisa till källa.

feedback
Postat av: Anonym

Skit i gubben han är en maktgalen misslyckad person antagligen

2007-09-06 @ 17:22:11
Postat av: Ingrid

Hej anonym
Gubben måste få säga vad han tycker... det gör ju jag här, synd att han inte sa något till mig utan till en kund. Läste igenom min text... den är lite väl nära niva LÅG... Du har rätt... jag borde ha struntat i honom...
Nu har jag skrivit av mig så... dags att skaka av mig gubb tugget.

2007-09-06 @ 17:54:03
URL: http://innebandyenligtmig.blogg.se/
Postat av: Ingrid

Tar bort kommentarer... trist att måsta göra det

2007-09-08 @ 00:48:09
URL: http://innebandyenligtmig.blogg.se/

feedback:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bults blogg

Nordströms blogg