->Om bloggen ->E-post till Ingrid ->Följ mig på Twitter

Balrog och IKSU ... så kul det ska bli

2008-04-07 @ 21:46:55
Innebandykväll på TV men också läxläsning, löpträning för S fotbollslag i snöoväder. Jobbmail att svara på eftersom det smäller på onsdag, känns förhållandevis lugnt ... även om det är 100 trådar att hålla i.

Innebandy
Har försökt följa SSL men innebandy.se har kollapsat... lagom till den tredje (och kanske avgörande semin)

Behållningen förutom ett Pixbo som under delar av matchen kämpat och visat vilja är Warberg och Sjögren samt... Aga i TO.. det är sådär det måste vara "vi har ju fortfarande chansen", han lät arg men tydlig.
Warberg på hemmaplan är en tuff uppgift.
Warberg i Globen... japp så är det.

Emanuelsson... sikken lirare

IKSU i Globen, fattar ni ... FJÄRDE året i rad, det är stort! Och de får Balrog att kriga mot, nice.
Det verkar som jag kan åka ner i år... men nu har jag ingen biljett och alla snackar om att det är slutsålt... trist för mig.
Har missat två finaler a mycket tråkiga anledningar, nu ... hade jag ställt ut skorna.
Jag kan ta Minnes rum på Globen, inte sjutton ska väl hon bo på hotell... eller?
Allvarligt, jag vill gärna åka ... borde vara min tur i år.

Nu ska S och jag traggla gloser och svara på en skolenkät

Livet leker
©Ingrid i Umeå. Åsikterna i innebandybloggen är författarens egna och inte nödvändigtvis hela Innebandy-Sveriges. Kom ihåg att hänvisa till källa.

feedback
Postat av: Anonym

va het på iksus biljetter som de får sälja till sina supporters.. de brukar få runt 200 st

2008-04-07 @ 22:11:34
Postat av: Anonym

kolla iksus hemsida, där finns biljetter!

2008-04-11 @ 10:21:22

feedback:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bults blogg

Nordströms blogg