->Om bloggen ->E-post till Ingrid ->Följ mig på Twitter

det gäller att vara snabb

2008-04-24 @ 23:54:14
Hoppas att ingen sitter och bökar med    papper... när   det är natt...
Nu vet jag hur jag    skall ta mig an  morgondagens lunchmöte...
-> -> ->Om man går fort och ler hela tiden. Hinner ingen se att man är ful.

funkar ALLTID

Hm... imorgon ska      visst några IKSU spelare komma till min Rotaryklubb...    (det är INTE jag som  bett dem komma) tror  knappast grabbarna i klubben vet hur såld jag är på sporten (säg inget)... Lunchmötet... ja himmel hur ska det gå... Först för fyra minuter sedan kände jag "nu har jag koll"... nä imorgon är det jag som ler och går fort...
Trevlig helg
©Ingrid i Umeå. Åsikterna i innebandybloggen är författarens egna och inte nödvändigtvis hela Innebandy-Sveriges. Kom ihåg att hänvisa till källa.

feedback

feedback:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bults blogg

Nordströms blogg