->Om bloggen ->E-post till Ingrid ->Följ mig på Twitter

Sthlm från sin ljusa sida

2008-04-18 @ 18:32:49
Himmel så länge sedan jag njöt av Hufvudstaden som jag gjort idag...
Landade inte på Arlanda för att stressa i väg till något... nä, vi tog tåget för det ville D... fanns inga sov vagnar men... hon sov och jag... vilade. Liggvagn funkade.
Ingen av oss har haft brådis, det har hon iofs aldrig *L*... mitt enda bekymmer idag är att det blivit för många timmat på museer ... hur kan en 11 åring fullkomligt älska modern konst och tydligen även allt som finns på slottet... någon guidade tur med buss sa jag nej till... det blåser... dessutom har jag fått nog med sevärdheter. Hon vill inte med till Globen imorgon trots att "Mini" ska spela... #3 i IKSU är lite av en idol... har alltid varit.
Ser fram emot Globen typ hur mycket som helst

Sprang på en del innebandyfolk idag... det måste man stå ut med *L*
nu ligger D och läser och jag har jobbat lite.... men nu ska vi softa... hon väljer restaurang... hoppas det inte blir East eller Sushi... nåja, en dag med bara ett barn är lyx.
Imorgon har hon världens bästa "barnvakt" medan det är matcher i Globen

Ses imorgon, skall skriva en del för innebandynytt...
©Ingrid i Umeå. Åsikterna i innebandybloggen är författarens egna och inte nödvändigtvis hela Innebandy-Sveriges. Kom ihåg att hänvisa till källa.

feedback

feedback:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bults blogg

Nordströms blogg