->Om bloggen ->E-post till Ingrid ->Följ mig på Twitter

Stream of conciusness... hur länge som helst

2008-04-13 @ 00:12:02
I februari för två år sedan skrev jag mitt första inlägg... hade två budskap, det ena var TJEJER sluta gnäll och våga skriva själv... lite väl magstarkt va? Minns att jag skrev... en massa dynga... flamsade...
Det verkade inte finnas några tjejer bakom tangenterna, hoppades att någon skulle tro sig om att skriva... om en sådan som jag stack ut och började. Nu tror jag inte att det är mitt bloggande som fått andra att skriva men... någon måste ju börja.
Mitt tema var "min väg till Globen" och jag lyckades blogga IKSU till Globen... *skrattar*, KLART jag inte tog dem till Globen, de klarade de galant själva.... UMEÅ i Globen, så ska det vara.
Gud vad jag retade folk då... inte killarna men himmel så mycket skit det stod på forumet på Innebandynytt (som tyvärr numer är dött, forumet är det inget liv i) ... en av IKSU spelarna sa till mig "läs inte där, du blir bara ledsen"..

Det där med att bli ledsen... är man så korkad att man skriver så får man skylla sig själv.... man blir kritiserad (åt båda hållen)

Oj, hur kom jag in på detta? Jo... har tittat på de inlägg jag skrev för två år sedan, jag tog bort bloggen från Expressen där  den låg men vissa texter sparade jag... TVÅ år sedan... tänkt så vackra naglar jag kunnat ha om det inte vore för bloggen.... många timmar har det blivit.
På olika sätt har jag lärt känna nya människor genom bloggen, märkligt det här med dagböcker...

När "Selles sal" länkade till min blogg... himmel vilken anstormning det blev då... Heda gjorde samma sak och sedan Koppen... det blev roligare när läsarna ökade i antal... TACK Selander för att du hittade min sida, snacka om Icebreaker .

Det är verkligen en bloggvärld för på de mest märkliga sätt kommer saker och ting fram... himmel vad lustigt, jag har visst en ovän därute, en som iofs gör sig ovän med alla men varför ens ägna energi åt att mig??
Om någon är oförarglig så är det jag... from som ett lamm faktiskt....

Skrivet fredag:
En helt UNDERBAR jobbvecka slutar idag, har verkligen inte längtat efter att den ska ta slut men nu är det fredag.
After work sedan smet jag upp till kontoret igen... hade missat en sak, något jag lovat att fixa till på måndag... Var inte det minsta trött och less trots att klockan var över 20 när jag kom hem.
Vilade upp mig på förmiddagen nämligen, försov mig till Frukostklubbens möte... vaknade när de  tränat klart och var på väg till frukosten... orkade inte skämmas... behövde vila det är antagligen därför dagen varit så GULD.
©Ingrid i Umeå. Åsikterna i innebandybloggen är författarens egna och inte nödvändigtvis hela Innebandy-Sveriges. Kom ihåg att hänvisa till källa.

feedback

feedback:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bults blogg

Nordströms blogg