->Om bloggen ->E-post till Ingrid ->Följ mig på Twitter

Ryssarna är bättre än Sverige enligt Magget

2008-12-08 @ 18:34:38

När jag skummade igenom betygssättningen efter två matcher så visar det sig att ryssarna har fem spelare som har bättre snittbetyg än tolv av våra svenska spelare, var finns trovärdigheten någonstans?


Ryssarna fick 2,31 i snitt idag mot Blågula och förlorade med 1-18, igår fick Sverige 2,16 eller vad det var i matchen man vann efter en vändning där Tjeckien hade en grym fördel av hemmapubliken ...., rätt spännande eller hur. Hallå...


Orkar inte läsa mig till vilket lag som enligt Magget har det bästa laget (bästa snittbetyget) på grund av febern... en sak är säker... inte är det Sverige i alla fall. (finnarna förmodligen, de älskar ju bara dem)

OBS! Jag älskar spelarbetygen... sluta inte med det, vore bra nice om det gick att se ett mönster och en signatur.

Snabbt från febriga Umeå

©Ingrid i Umeå. Åsikterna i innebandybloggen är författarens egna och inte nödvändigtvis hela Innebandy-Sveriges. Kom ihåg att hänvisa till källa.

feedback
Postat av: Blågul #

Skönt med en vettig person i bloggsfären. Kämpa

2008-12-08 @ 23:09:02
Postat av: Fredrikssons krönika

''Vi har aldrig tidigare i historien delat ut ett lägre snittbetyg till ett svenskt landslag som vi gjorde i matchen mot Tjeckien. Flera spelare var direkt dåliga och bara en handfull spelare levererade något som ska likna ett mästarlag. En tvåa i betyg är godkänt och en trea är bra enligt vår skala som är 1-5''.

2008-12-08 @ 23:37:13
Postat av: Gurra

Tack för ditt stöd. Mina prickar kommer och går, ingen ordning alls...

2008-12-09 @ 13:48:59
Postat av: Ingrid

>> Blågul, Hej och tack för lommentar och mail, blir skakig i benen när jag inser vilka som läser här ler. Ta hem ett VM-guld åt mig.

>> Fredrikssons krönika. Hej... och?

>> Gurra. Klart du har mitt stöd, kul att du bloggar igen.

2008-12-09 @ 15:45:28
URL: http://innebandyenligtmig.blogg.se/
Postat av: innebandyklubban.blogg.se

Låter lite konstigt att ett lag som blir utklassat av Sverige skall ha bättre snittbetyg,

På dom bara =)

2008-12-11 @ 11:54:44

feedback:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bults blogg

Nordströms blogg