->Om bloggen ->E-post till Ingrid ->Följ mig på Twitter

Granqvist bästa sportjournalist

2008-02-02 @ 15:14:51
Kan inte annat än hålla med...  Lasse Granqvist borde få prata innebandy... men det lär ju dröja.... tyvärr.

Här är det skitväder... toksnöar men när det kommer ner till marken blir det vatten... jag vill ha -5 och massor med snö... ja ja... man kan inte få allt.
I dag ... jo en del sport, såg innebandy imorse ... P 98/99... inte någon av mina barn alltså..
himmel vilken kunglig tränare de har ... grattis Stand...  Ungdomstränare är bland de viktigaste vi har... var rädd om dem... Just den här ungdomstränaren... HUR hinner han?????

... pool har ju match... MODO och HV möts nu ... hade tänkt se matchen men det var en betalmatch... orkade inte. Ikväll ska några kompisar se Pool matchen på Olerys ... De har redan förfest... tre timmar innan match... känns inte som jag passar in där just nu.... är inte på partyhumör. Har ju Canalen hemma så....

Uppdaterar
Fick just göada bud fråb känd "Dalen person"
 Sverige låg under i matchen mot Finland men  Alexander Bodéns kvitterade och... det blev oanvgjort...
Än en gång... vad gör Alex i landslaget? *ironisk*

/Innebandybloggen nära dig
©Ingrid i Umeå. Åsikterna i innebandybloggen är författarens egna och inte nödvändigtvis hela Innebandy-Sveriges. Kom ihåg att hänvisa till källa.

feedback
Postat av: Gnaget

Gittan får krypa till korset
Läste du hennes blogg möjligen?

2008-02-02 @ 22:20:50

feedback:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bults blogg

Nordströms blogg