->Om bloggen ->E-post till Ingrid ->Följ mig på Twitter

Komplimang

2008-02-04 @ 19:05:22
Var en snabbis på min Ica butik, men himmel... är det något att skriva om?
Jo, först kom en grön/gul från till mig och undrade hur man gör tortellini... typ kom bara fram och sa
"vad har man i, vet du det" ... ser jag ut som värsta matmamman eller???? 
Medan jag stod där kom ännu en man fram till mig... en klart överförfriskad och många hjärnceller borta
"lycko du som spela hockey som får prata med en så snygg tjej"
Grön/gulingen hann inte svara.... Aliksen vänder sig till mig och säger
"du skulle vara ännu snyggare om du inte ätit så mycket sånt här" medan han plockar upp Mandelmassan ur min korg.
Han fortsätter:
Eller vad säger du löven  visst skulle hon ha varit snyggare om hon inte ätit så mycket skit?
Grön/gulingen såg helt förstörd ut... jag sa
du behöver inte svara, det är lugnt 
En från personelen dök upp och tog hand om den påverkade mannen 

Skyndade mig till kassan, betalade mandelmassan... på väg till kassan slängde jag i en stor påse blodapelsiner och två kg morötter... i fall nån hört vad farbrorn sa.

Tänk... jag var ju bara på affären... helt plötsligt smakar semlan extra gott.... eller?

Innebandy på TV ... Jihde...
Han såg ut som ett barn när han svarade på frågorna om poäng 600... Målet måste koma innan 20.00, har lovat sitta i telefonmöte kl åtta nämligen... fattar inte folk att det är innebandy på TV på måndagar?

/Innebandybloggen från Umeå
©Ingrid i Umeå. Åsikterna i innebandybloggen är författarens egna och inte nödvändigtvis hela Innebandy-Sveriges. Kom ihåg att hänvisa till källa.

feedback

feedback:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bults blogg

Nordströms blogg