->Om bloggen ->E-post till Ingrid ->Följ mig på Twitter

man borde inte kommentera...

2008-02-18 @ 23:18:26
***** Uppdaterar snabbt... av en kommentar att döma var min blogg igår ... inge bra, brukar inte skriva sånt som retar folk... måste rannsaka mig själv'''' och läsa den igen****
OBS!!!! Jag är ledsen om jag trampade snett men jag tar inte bort något nu... än... och hinner inte fixa nu.
Till "Skit i det"... om det är som du skriver så lägger jag ner bloggen, det är NYTTIGT med kommentarer, Tack (OBS jag är INTE ironisk) Maila gärna ni kloka människor i cyber och styr upp det jag skrev... måååååste jobba nu.
**** Bra jobb igår Borgström, ja du har mail från mig åxå.... beröm

Först av allt... jag menade inte att Warberg gick ut och sa att de la sig... bara missunnsamma Dalenhatare sa så....
Varför avgå i TV? Kärleken till sporten... NEJ, bra TV... kanske... klubbkompisen från de beryktade Italien- laget... planerade detta, så ut-studerat... vanberg sa om och om igen... "en tränare som hoppar av i direktsändning... bla blabla"  Halva innebandysverige måste ha räknat ut att han skulle avgå i TV utom Kimmo då och några till.
varför gick Fasth med på sån här skit?  Vore ju en sak om Engström gjort en kupp men det här var uppgjort.... kompisar emellan... Snälla snälla kan jag få göra en kupp i TV sa någon i bastun i lördags... eller? har jag fel så skall jag be de inblandade om ursäkt personligen.. i TV... göra en kupp på måndag då jag ändå....(vem ringer man om man vill göra en kupp,,, Vanberg eller Fasth, tror jag ringer Fasth
.,,,.rolig TV??? Hm.. ja de måste ju... bra TV... förlåt ... inget lätt jobb att styra det där skeppet. Har fått höra hur hårt de sliter de som ligger bakom att innebandyn äntligen syns i TV... flåt att jag .... hackar ;(

Det bästa med kvällen i TV  var experterna, enligt mig, det flöt bra... saknade .. Jansson/Jönsson visst heter han så?
dagens reslutat... bästa laget vann...  hade Pixbo suttit lite till på bänken så kanske Dalarna tagit poäng... den där armbågen som alla såg utom domaren var kanske matchavgörande. Bra PP av Falun... inget sölande där inte.
 
Är mätt på innebandy nu....  dosen blev för stor i veckan

Nä nu ska jag ringa L-G och fråga om han kontaktat Engström ... eller är det kanske Göransson som bestämmer... vi har nämligen fått en livs levande matchcoach ledig...Ska vi ta en omröstning....eller hur gör man? Förstår att alla landslagsspelare som läser här gör vågen.. ,,, eftersom vi har en arbetslös coach så... kör vi en Robinsson... *suckar åt min ironi*

Citat från Jihdes blogg.. (hans blogg är het just nu, jag menar... smarta inlägg.. läser gärna där trots att jag inte pratar mig varm för AIK i alla lagen *ler*)
Pixbosåpan rullar vidare. Rune hade visst inte fått sparken - trots att han är borttagen som huvudansvarig! Rubriken på innebandymagazinet är underhållning "Jag kör med Aga ikväll". Skulle inte vilja vara Quist eller Dahl vid ett felpass i afton... (slut)
Oops... Jag kör med Aga ikväll" finns inte längre... bort-ta-get som snurr fint-en skulle ha skrivit *ler*

Angående gårdagen
hallå... har noll koll på hur AIK fansen skötte sig igår... berömde Vesterlund för att han berömde sin klack... inte klacken för vad de skrek och sa. Det är inte bara Uppsalabloggaren som hört av sig.....  Måste ha varit en hemsk tillställning det där (eller?)... Ni vet klackar... Visby:s klack retade gallfeber på en målvakt i helgen.. så han tog en 2+10... det gillade inte hemmalaget (08-lag) så klart, men Visbyfans åkte hem med vinst...  Klackar behövs men ibland vet vi att det spårar ur... har även fått feedback på att Hjorts "vad pinsam du är" (gastade på läktaren när IKSU-Dalen möttes), att sånt gårt bort om man är ELIT... kom inte och ta ifrån mig den glädjen... Vilket annat lag har sitt herrlag med på läktaren? Och vilket annat lag har en  sådan som Hjort... en kille med känslor... ingen kan få mig att tycka att han gjorde fel.... Det var charmigt, engagerat, varmt och ... kärlek  enligt innebandyenligtmig
Man ska komma ihåg att jag mjukare på utsidan än på insidan... smälte (säger man så)... jag smalt... nä... jag smältade... smälter fast i dåtid ska det stå.

Kollade besöksiffran här.... vad har hänt???  Maxat just nu, en del spam och skit kommentarer som åker ner i traschenwaisten
skrev mitt första inlägg för snart tre år, det ska vi INTE fira

©Ingrid i Umeå. Åsikterna i innebandybloggen är författarens egna och inte nödvändigtvis hela Innebandy-Sveriges. Kom ihåg att hänvisa till källa.

feedback
Postat av: Skit i det

Du är en sån dum bimbohagga från lappland att du tror att du är någonting för att du bloggar från träsket! Vad fan vet du om tv eller något annat. Krama din ren och vakna, om man skulle ställe dig framför en kamera skulle du pissa på dig. Men det är lätt att skriva i sin lilla säkra kammare och tro att man sitter inne med någon skit sanning -LER- idiot! Du borde vara glad om Capello bara hade tittat på dig, tönt!

2008-02-19 @ 02:30:19
Postat av: Ingrid

Hej skit i det
Oj... tänk om du har rätt... låter jag dryg... ???
Det där med TV... ja du ...
Ska rannsaka mig själv och den blogg jag skrev igår...
om du är en ny läsare så har du kanske missat mitt stora mått av humor och ironi... /Bimbohaggan som INTE bor i Lappland

2008-02-19 @ 09:22:51
URL: http://innebandyenligtmig.blogg.se/
Postat av: Micke

Ta det som en komplimang att sura gubbar/gummor orkar läsa din blogg OCH kommentera. Det finns skäl att tro att geografi är underskattat.

2008-02-20 @ 16:05:11
Postat av: Kalmar

Hej Ingrid, Storvretatjejen här!
Jag uppmanar dig liksom min vän Gittan (också med härlig blogg) att inte bry oss om icke-människor (tror det var Thomas Brottman - me like alot!!! som myntade uttrycket om de som annonymt kommenterar på det viset som ovan).

När det gäller tidigare hyllning till Connys hyllning så fattar jag hur du menar men håller helt med Selle. Om du läser Gittans blogg (finns länkad hos Sjöstrand vet jag) så skrev jag varför jag och junior inte valde att åka till Solna...det säger en del om några få men ack så vidriga fans i AIK.

Kör hårt så ses vi i playoffs ;-))

2008-02-20 @ 18:12:54

feedback:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bults blogg

Nordströms blogg