->Om bloggen ->E-post till Ingrid ->Följ mig på Twitter

Snygga missar

2008-02-11 @ 22:15:40
Vad har jag att skriva om innebandy idag?
Har kommit på DET. Från och med nu så ska Dalen inte spela matcher som är längre än 55 minuter...
tror inte jag behöver förklara mig närmare.

Kvällens match....
Många snygga missar... har aldrig sett så många på en
och samma match....

Vanberg gör en bra match... flinade inte ihjäl sig eller blinkade sig igenom sina tilldelade minuter i etern, han var ... bra, mycket bra upphämtning. Tänk vad bra att han läser här ....  *L*

Var det något med underlaget som gjorde att Täby la sina bollar ... hööögt över, hela tiden ... något var det. Innan matchen var jag inte alls säker på att det var Storvretas dag men ... grattis Uppsala

Kokoscha säger att Ramsin efter endast 15 säsonger  fick en  plats i landslaget ... ha ha, ja... det är inte kört för såna som Brännström då.... tänk om det inte varit en felsägning... vilken succé uttagning... Hallå Göransson, jag ska fundera på vem jag ska lobba för... 15 säsonger, har någon gjort det?

Grabbarna i rutan har lärt sig spelarnas namn... det blir bara bättre och bättre ..

Bilden här brevid är lånad från Caprios hemsida och den är inte från den här matchen.

Ska avsluta med att hylla Götebandyinnezinet för deras frekventa uppdatering gällande Elitserien... det är tydligen aldrig försent att  sluta hoppas. Bra gjort!
©Ingrid i Umeå. Åsikterna i innebandybloggen är författarens egna och inte nödvändigtvis hela Innebandy-Sveriges. Kom ihåg att hänvisa till källa.

feedback

feedback:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bults blogg

Nordströms blogg