->Om bloggen ->E-post till Ingrid ->Följ mig på Twitter

Glatt NY

2008-01-02 @ 23:45:00
Skönt att vara hemma igen.... här ska röjas
Ingrid röj = skurhink, dammtrasor,mopp mm.
Nu måååååååste det göras, här ser ut som värsta ungdomsgården, och det är inte mina kidz fel.
Imorgon ska jag vara vuxen hela dagen, fixa och dona... till och med gå på jobbet en stund.

I Norge gör Umeborna 44 poäng på 12 matcher (bruten länk) .... wow, kan inte vara helt fel att heta Jörgen Jonsson och spela i IBK Fjerderby  

Innebandy i helgen?
Nja... det finns två matcher jag verkligen vill se
Fredag ÖIB vs Dalen
Lördag IKSU vs Endre

Båda matcherna är intressanta, skulle kunna brodera ut mig en lång stund

Nu kom någon vuxen människa på att ett besök på IKEA skall göras i helgen... va????
Övik är ju halvägs till IKEA... och man kan ju övernatta i Ö-vik, se matchen och se till att vara i Sundsvall när de öppnar... håller men foten mot gaspedalen från S-vall till Umeå borde man kunna vara hemma till kl 15.00

NÄ...det blir nog svårt att ta vuxenpoäng genom att komma med kreativa lösningar, tänk att sport är ett intresse folk tycker sig kunna racka ner på... Ingen säger något om man 20 mil för en konsert.... nåja, det här är ju inget stort bekymmer... det är ju bara onsdag än.

På söndag spelar Dalen herrar  mot FCH  kl 16, tre timmar innan dess tar IKSU emot Täby, vilken innebandy helg det skulle kunna bli.
Tack för e-post ni som skickat, återkommer
Tjingeling korvring och godnatt säger jag som upptäckt att .... det är natt.
/Innebandybloggen i Umeå
©Ingrid i Umeå. Åsikterna i innebandybloggen är författarens egna och inte nödvändigtvis hela Innebandy-Sveriges. Kom ihåg att hänvisa till källa.

feedback
Postat av: J stamgäst :)

Tack för svar på nyårshälsning.
Kommer du till Ö-vik? Vore intressant att se super skribenten live. Hur fan ska man känna igen dig isf, lägg ut bild. Hälsn. J

2008-01-03 @ 15:06:04

feedback:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bults blogg

Nordströms blogg