->Om bloggen ->E-post till Ingrid ->Följ mig på Twitter

Innebandyresa och liv. Jättechans Jihde, aldrig mållös

2008-01-09 @ 00:55:04
Här går det inte att sova så..
Varmt ironiskt inlägg om....AIKaren som kluddar på förbundets sida.

I höstas frågade bloggaren Jihde sig
Vad kan jag om daminnebandy?

Hoppas kung Jihde  passar på att göra lite intervjuer/läser in sig... vore klädsamt om mannen som många gånger är vårt ansikte utåt kunde få chansen att fortbilda sig... Är inte Jihde kompis med  Martin Olofsson, jope. man får anta att förbundskaptenerna är på plats... och kan stå till NJ förfogande och ge daminnebandy kunskap . *L*
.. han har två hela lag att intervjua om daminnebandy. Rönnby, IKSU samt proffsen som spelar utomlands.
Massor med kunskap finns...

Till Niclas J:
Nu har du chansen mr målare att ge dig ut i innebandy världen
Stå mållös är inte kul... tänk om du får en fråga om Elitserien... du kan bara inte säga som du skrev i blogg inlägget:
Citat: "Tyvärr är jag nog inte ensam om att ha så fruktansvärt dålig koll på vad som sker i damernas värld. Det är mest när det vankas SM-final i Globen som man uppmärksamma att damerna också håller på med världens roligaste sport"
När du kommer hem från Finland kan du säkert namnet på det lag som tog silver i Globen förra året... vet vem som leder poängligan. Vilka finska namn som gör stordåd i Rönnby.
 Hoppas att du efter din innebandyresa aldrig kommer att glömma vilket lag som tog SM guld 06/07 på damsidan. Att du glömt vilka som snöt guldet på herrsidan vet jag att du vill glömma...
Passa på du har chansen att frottera dig med Elitseriespelare.

Njut av livet...//Ingrid
Slut meddelande till målaren


Någon fyller 50... en granne
Ett jkl liv med raketer och skratt
Kan inte sova... det är mitt i natten.

Min gamle stug granne blir hockeytränare igen... lycka till. Han har aldrig hållit mig vaken på nätterna .... skit att vissa grannar försvann i bodelningen *suck*

/Bloggaren i Umeå:)
©Ingrid i Umeå. Åsikterna i innebandybloggen är författarens egna och inte nödvändigtvis hela Innebandy-Sveriges. Kom ihåg att hänvisa till källa.

feedback

feedback:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bults blogg

Nordströms blogg