->Om bloggen ->E-post till Ingrid ->Följ mig på Twitter

Neeeej, jag ville se Warberg i finalen

2008-01-24 @ 23:02:54
Varning... tröttinlägg
Ok, man ska inte vara så ego... grattis Pixbo till finalplatsen men Warberg spelar roligare innebandy, drar mer folk.. tänkt vilket affisch namn
"Svenska mästarna i Umeå" "Kom och se Dalen som lovar göra allt för att vinna över Warberg"
Sist Pixbo var här... ja då fick deras tränare hjärnsläpp... sa att Urban inte orkar en hel match för att han är i så kass form... sedan visar det sig att han inte orkar själv.. släpper ut en hel hög med spelare på planen... kan inte ens räkna.. Nä nu är jag ironisk, och tramsig ... men veckan har varit ett enda stort kreativt kaos.
Jag bara älskar mitt nya liv ...

har skrivit en stor skylt på min dörr
"NN"ÄRMINCHEFOMJAGGÖRNÅGOTFELSÅÄRDETHANSFEL

Himmel vad folk har skrattat...

Det är skönt att inte längre behöva vara både lokalvårdare, ekonomichef, VD och sekreterare... nu är jag bara kreatör... Varför var jag så tveksam att ta detta beslut?

Gissa vems blogginlägg detta är?
"Ja vad bestod den av då?Jo det var bara övningar med skott.Syftet med det då?Jo kanske att vi skall börja träffa mål i våra avslut och bli bättre på att skjuta.Bosse har tagit in en idrotts psykolog.Som var nere på träningen och snackade med tjejerna och förde några anteckningar. Jag ber att få återkomma i detta ämne i framtiden."

Den som skrev det ... var på TV ikväll... HAN och Bosse... och nog kan spelarna träffa mål... Grattis Rönnby
Hade verkligen hoppats på Endre

Nu ringer det... skulle tro att det är Limmet eller Koppen ... de får slåss om biljetterna  och BMW:n (sjukt rolig bil förutom växellådan då)
ha ha...undrar om innebandyenligtmig står på eniro.se under innebandyblogg eller innebandybloggar. Knappast.
/Ingrid
©Ingrid i Umeå. Åsikterna i innebandybloggen är författarens egna och inte nödvändigtvis hela Innebandy-Sveriges. Kom ihåg att hänvisa till källa.

feedback
Postat av: Jocke

Jalla jalla, biljetter till alla.
Ska du hämta Limmet i Ö-vik?

2008-01-26 @ 00:57:09

feedback:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bults blogg

Nordströms blogg