->Om bloggen ->E-post till Ingrid ->Följ mig på Twitter

MODO är ett innebandylag

2008-03-19 @ 23:43:14
Igår kom den igen... heja ramsan.... när fansen skriker "MODO är ett innebandylag" så är det inte bra... typ....
Ler varje gång jag tänker på ramsan ... den är så.... oförarglig och ändå... borde jag ju bli kränkt.....
Nu spelade inte MODO som ett innebandylag..... de SVEK *suck*

Idag har jag fått två flaskor  i mitt påskägg... vem kan skryta med det? Drack upp dem på en gång så nu är MODO matchen bortglömd.(internt) <3 <3 <3

Utbildade idag...  presentationsteknik.... himmel, det är det roligaste som finns... är nöjd med dagen.
En kille hade typ växt tre meter sedan sist.... Ibland är livet som konsult sköööönt, så motiverade och roligt... men alla dagar är inte klackarnaitaketdagar.
Gillar inte att man lagt slutspelet under påsken... tänk så mycket mer folk det skulle komma om det INTE var Skärtorsdag man spelade.... eller Långfredagen
Missar själv Dalen- IKSU matchen skulle jag tro... men på måndag är jag tillbaka i stan med lite tur.
Till dess... gör som resten av Sverige gör under påsken .... ÄT Sverige ur krisen.

Innebandyenligtmig ska nog fixa lite egna priser, nu när de kör årets rookie och årets spelare på förbundets hemsida, vad sägs om:
Årets comeback
Säsongens gnälligaste tränare
Årets flopp
Säsongens filmare

Kom gärna med era kandidater *fniss*

Till anonym
Jo jag vet var U i IKSU betyder... men det är inte många som vet.
Tror det är bra med lag som lätt kan förknippas med sin ort ... typ Umeå City, Örnsöldsviks innebandy, Täby, JIK, Warberg ... om man ska få en kommun att satsa pengar på laget vill de ha något tillbaka... PLATS marknadsföring kallas det.
©Ingrid i Umeå. Åsikterna i innebandybloggen är författarens egna och inte nödvändigtvis hela Innebandy-Sveriges. Kom ihåg att hänvisa till källa.

feedback

feedback:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bults blogg

Nordströms blogg