->Om bloggen ->E-post till Ingrid ->Följ mig på Twitter

Aldrig mer Stockholm *ler*

2008-05-31 @ 16:57:44
Satt på Arlanda igår mellan 19.55- 01.15 ... riktigt surt , var hemma 03 i natt ...
Torsdag var i Upplands- Väsby på en träff (Inte EU-köret då *ler*) .. alla som följer med vet att där var det HUR mycket folk som helst, inne i stan var det avstängt här och där... dyra taxiresor blev det.
25 grader varmt och jag inte beredd på det, hade svart kostym och gympadojjor (!!!) mina andra skor blev kvar i Ume
svettades och svettades men mötte människor som verkligen älskar vår sport var jag än kom.
Var helt slut i går em. men full med sköna intryck, vilket engagemang det finns.
Mitt tfn fick halvtaskigt med laddning och ... jag skulle sms:a för bussbiljett... intressant upplevelse, men det ordnade sig. Åker man aldrig buss i Stockholm, hur ska man veta att de har nya rutiner.

Innebandyklubborna fick inte gå som handbagage... det har ju funkat förut *suck*

Men... jag älskar Hufvudstaden.... klart jag åker dit igen men inte idag
©Ingrid i Umeå. Åsikterna i innebandybloggen är författarens egna och inte nödvändigtvis hela Innebandy-Sveriges. Kom ihåg att hänvisa till källa.

feedback

feedback:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bults blogg

Nordströms blogg