->Om bloggen ->E-post till Ingrid ->Följ mig på Twitter

flytt... ny plattform

2008-05-05 @ 14:56:12
Hm... ska bli intressant att se vad det här kan innebära....
Hoppas att det blir bättre, har varit rätt av-tändande att bli utkastad med jämna mellanrum...
Oj, hur lät det där då...
Nytt verktyg för bloggen alltså, var bara tvungen att testa.

Ny vecka, försov mig i morse... nu ska jag lägga mig i tid på kvällarna, himmel vilken nattuggla jag blivit.
S kommer ikväll... 12 åringen alltså, bara för att han vill... tänk så rik jag är.

Innebandy då...
Undrar hur många klubbar som tänker till och skickar ut pressmeddelanden om vad som händer just nu... silly season, det är inte många journalister som ringer upp och undrar "vad händer hos er då?".
Idag i en av lokaltidningarna hittade jag sju innebandy nyheter... DET är verkligen inte illa, många nyheter om Dalen (herrar)... Urban är BRA på att leverera nyheter.
 
Walle byter klubb, inte bra för Dalen men som jag skrivit förut... personlig utveckling är också viktigt... så, tror Wallgren valde rätt.
Tröjan jag köpte till en bekant jämna födelsedag kanske blir värdefull nu *ler*, han har inte fått den än... den hänger hos VP.
VP ser ut som en tvättbjörn... han fick en boll i ögat på veteran innebandycup i helgen.... såg inte bra ut, hoppas ingen tror att det är jag som har misshandlat honom. 
Rutinerade spelare stod brevid och tittade på... utan att kyla... hur handfallen får man vara? Alla minns väl hur snabb Danne Bron var när Hannes fick en boll i ögat... då ska man inte stå och hänga med armarna och tänka ooops... han fick en boll i ögat.
Den där cupen är ingen veterancup... kändes löjligt att spelare som Bodén, Dille, Jocke ställde upp... De gamla hederliga lagen har noll chans.. hur ska de kunna plocka in SSL spelare i sina lag? Prestige går före hjärta... 
Det var rätt kul att se de gamla rävarna stoppa elitspelarna... när de väl hann fram till bollen.... 
Nåja, den där cupen är inte mitt bekymmer.... åldergräns på 35, man ska dessutom ha spelat med Jolly light och inte ha varit aktiv i högsta serien på två är... först då kan man prata veteraner... sånadär som saknar tvättbräda och började i korpen...

Himmel vad nice det är att ha en blogg...  vad skulle jag göra med allt mitt tyckande om bloggen inte fanns...
©Ingrid i Umeå. Åsikterna i innebandybloggen är författarens egna och inte nödvändigtvis hela Innebandy-Sveriges. Kom ihåg att hänvisa till källa.

feedback

feedback:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bults blogg

Nordströms blogg