->Om bloggen ->E-post till Ingrid ->Följ mig på Twitter

Ibland vet man bara

2008-05-03 @ 22:11:58
Otippat ... min vän fast du inte alls gjort det förtjänt av det
Du är hopplös, slarvig med vår relation, klumpig men bara så... skön.
Du är ingen att hålla i handen när det blåser men det gör inget
bara du fortsätter finnas, vara sådär ... hopplöst DU.
Jag struntar i vad du gjort tidigare, vad andra säger om dig...
vad du är bra eller dålig på ...
bara så du vet, jag är här

GÅ HEL UR DET HÄR ... (jag är här )

Lemarc:
När demoner rider mej, och förlamar mej
Jag kryper på golvet, jag försöker stå upp
Jag förstår inte varför, det är som om jag vill gråta ut,
nåt måste ut, ut ur min kropp
Dom ljus som jag tände, dom har brunnit ner,
jag måste söka ett nytt ljus, så jag kan se.
©Ingrid i Umeå. Åsikterna i innebandybloggen är författarens egna och inte nödvändigtvis hela Innebandy-Sveriges. Kom ihåg att hänvisa till källa.

feedback

feedback:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bults blogg

Nordströms blogg