->Om bloggen ->E-post till Ingrid ->Följ mig på Twitter

nix, jag tar inte bort ngn blogg

2008-05-26 @ 19:46:55
Borgström är visst tillbaka ... BRA . Nu kanske det blir ordning på torpet på Magget, hoppas det. Varmt välkommen Borgström, skriv så det ryker.

BRA att läsare tycker till ... men det skulle aldrig falla mig in att ta bort en blogg jag skrivit på grund av anonyma kommentarer.

Det behövs flera innebandysajter, väntar med spänning på damsajten. och såklart innebandynytts nya ansikte ... MER MEDIA ÅT FOLKET.


Jo tack, annars är det bra, har föreläst idag igen... svettigt men kul. Tänk att folk tror att bara för att man hållit ett föredrag en gång så behöver man inte förbereda sig.
Idag har jag ätit smörgåstårta, exit för en segdragen affär är i hamn ... gubbarna var minst sagt nöjda. Synd att de inte delade med sig av vinsten också *ler*, men tårtan var god.
Bra dag...

EM- inför EM
11 åringen sa just att experten på TV3 har samma frisyr som Vanberg, detta måste undersökas. Dessutom undrade hon varför en del har så långt förspel.... tänk så härligt det är att ha barn. Love it!
©Ingrid i Umeå. Åsikterna i innebandybloggen är författarens egna och inte nödvändigtvis hela Innebandy-Sveriges. Kom ihåg att hänvisa till källa.

feedback

feedback:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bults blogg

Nordströms blogg