->Om bloggen ->E-post till Ingrid ->Följ mig på Twitter

Hype kring landslaget

2008-11-10 @ 11:44:37

Om några minuter så....  Göransson

Har alltid tyckt det skrivs för lite om landslaget...  i år har det varit grym uppståndelse kring herrarna... riktigt kul....  TV4 har bestämt sig för att promota VM, det finns så himla mycket att göra...  
Tips:  om innebandyn får några minuter i vanliga sportsändningar har ni halva inne....  det är mycket innebandy på måndagar men innebandyveckan... den är lång.  Att rapportera från landslagspelares SLL matcher... det är att promota, skapa intresse. De har ju en guldsits ju....  

På tal om TV... SVT har ökat antal inslag... bra jobb!!!!

Innebandy på läkatren:
I går kväll kom ett mail som signalerar att jag kanske tvingas att se innebandy på torsdag... i Sparbankshallen... måste säga att jag skulle gilla detta.... Har inte sett Caperio live i år...  och de har lagt spelschemat så att både City och Dalen spelar mot dem i slutet av januari....

Nåja, tror inte chansen är sådär jätte stor, det brukar sluta med att de styr in ett möte på Arlanda...  OM mötet blir av i Halland kommer jag att behöva hjälp av lokalbefolkningen med en sak.... kunden går med mig på matchen, och har aldrig varit på en innebandymatch, det är en Hallänsk höjdare skulle bli pinsamt med ståplats men....   Det fixar sig, borde veta i em.

På tal om Warberg...
Kimmo var missnöjd med sin insats i Umeå...  log åt hans summering
"  Kändes nästan lite elakt att bara göra 20 bra minuter och leda med 8-2 på bortaplan"...

©Ingrid i Umeå. Åsikterna i innebandybloggen är författarens egna och inte nödvändigtvis hela Innebandy-Sveriges. Kom ihåg att hänvisa till källa.

feedback
Postat av: Jonas

Lovar att du inte skall behöva ha en ståplats om du kommer till Varberg på torsdag.

2008-11-10 @ 16:36:33
URL: http://www.warbergic.se
Postat av: Ingrid

Hej Jonas och stort tack för din kommentar, inte konstigt att folk trivs i Sparbankshallen om det är så här ni jobbar. Grymt imponerad!

jag mailar....

2008-11-10 @ 16:50:08
URL: http://innebandyenligtmig.blogg.se/

feedback:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bults blogg

Nordströms blogg