->Om bloggen ->E-post till Ingrid ->Följ mig på Twitter

inga överaskningar i Europacupen?

2008-10-08 @ 23:48:43
Det viktigaste först: Imorgon fyller jag drygt 25, skicka gärna blommor (eller pengar)

Var faktiskt aningen orolig när IKSU åkte iväg... det är inte så lyckat att ha två duktiga backar borta en sådan här gång.
Grattis till Balrog, är säker på att de vann för att de var bäst och det är nästan så jag är glad över vinsten... med tanke på förra säsongens enorma framgångar och sedan en andra plats i Globen så unnar jag Minne & Co detta...
Vinst över IKSU innebär ju inte EC-guld men... känslan måste vara skön.  Balrogs hemsida... wow... fortsätter de så här kommer de att ha uppdaterat sin sida fler gånger på en vecka än de gjorde på hela förra året, Roland verkar vara på "G", bra där Balrog.

IKSU måste vinna över Classic... de bara måste, annars får kung Ulf H inte åka ner till Schwiez... och det får inte hända...

Övriga överaskningar då?
Nja... inte direkt...  både fasar och längtar till den dagen matcher i en så´n här cup inte blir tvåsiffriga. Undrar hur långt borta det är innan det blir jämnare ute i Europa. 3-5 mot SVWE för AIK är det en värdemätare?  SV Wiler-Ersigen var inte på tå när de var här i Umeå,  blev ju en rätt tuff match idag.
Fråga: Hur många elitidrottare går själva till apoteket för att köpa medicin inför en internationell tävling? Tips... gör inte det...  liksom onödigt.  Kolla in ... hur lätt är det för lekmän att förstå... 2009 års dopinglista
©Ingrid i Umeå. Åsikterna i innebandybloggen är författarens egna och inte nödvändigtvis hela Innebandy-Sveriges. Kom ihåg att hänvisa till källa.

feedback
Postat av: Monika

Hurra hurra hurra :)

2008-10-09 @ 17:33:36
URL: http://monikali.blogg.se/
Postat av: Mikael

Grattis säger ja

2008-10-09 @ 20:26:40
Postat av: kent

Hade jag vetat att du både hade namnsdag och födelsedag så hade jag skickat en tusing, haré

2008-10-09 @ 21:35:03
Postat av: Emelie Ohlsson

Grattis på den stora dagen=)!

2008-10-09 @ 21:39:18
URL: http://guldemlan.blogg.se/
Postat av: Åsa

Jag är jäkligt bra på födelsedagar ska du veta... Sent grattis.

2008-10-09 @ 22:21:37
URL: http://snurrfinten.webblogg.se/

feedback:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bults blogg

Nordströms blogg