->Om bloggen ->E-post till Ingrid ->Följ mig på Twitter

kul när det funkar... men inte annars

2008-10-30 @ 23:20:56
Bloggen suger, har fått många kommentarer att det är trevligare här nu, sedan jag fixade till den för typ 1,5 månad sedan ... men massor med folk kan inte läsa här om de inte har FireFox eller senaste explorer...  men jag kan ju inte fixa sånt... är ingen designmänniska ....  ska försöka flytta på kolumnen som stör....  ledsen att min blogg förpestar vissa människors tillvaro... de som har en gammal version av explorer... Seamonkey, opera, galeon, epiphany, safari... bara i senaste versionen av explorer/FireFox är min sida läsbar..... shit.....  (uppdaterar... har flyttat kolumnerna... hur ser det ut nu?)

I övrigt då...
- bilen funkar igen
- får behålla maten
- frukostklubben känns som ett krav... ja det var väl allt ... nä vänta
- har avslutat värsta projektet som började som en myra och slutade som en elefant ... kunden är så nöjd men själv... känner mig bara tom, hur ska jag kunna ladda om... till nästa... varför jobbar inte jag som inventerare på Rusta ... varför ska jag alltid vara så modig och duktigt... det suger... känner mig minst av allt som lyckad... spelar ingen roll "hur lyckades du med detta"... vill inte vara rolig, kreativ, smart och snygg... nä.... inte uträtta underverk... lyckas med det omöjliga... fixa och facea... längtar tillbaka till förra våren... det är så jag vill leva... då kunde jag ha tråkigt på jobbet en dag...  kollegor... fika paus...  kunder är väl också kollegor men... man är liksom aldrig människa.

Jag vill vara på riktigt....  ha tråkigt.... inte värderat och synad hela tiden...... imorgon ringer jag till ÖB och frågar om de behöver någon som inventerar.... från måndag fram till jul.

Himmel vilka spännande uppdrag du får Ingrid... jo... men de suger.... man är så ensam.... det är inte meningen att det ska kännas så här... när man lyckats.
©Ingrid i Umeå. Åsikterna i innebandybloggen är författarens egna och inte nödvändigtvis hela Innebandy-Sveriges. Kom ihåg att hänvisa till källa.

feedback

feedback:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bults blogg

Nordströms blogg