->Om bloggen ->E-post till Ingrid ->Följ mig på Twitter

Chelsea och AIK .. lite samma grej, åsså matt

2008-10-20 @ 22:10:25
Matt... spännande match, som vanligt är det inte svårt att hålla på något lag när AIK är på banan, man håller av födsel och ohejdad vana på motståndarna *ler*
-  Varför håller vi inte på AIK"
-  Men det har vi lärt oss att inte göra, vi håller aldrig på AIK.
-  Men de är ju bättre än Warberg, jag håller på dem, kolla varför markerar de inte Djurling han är ju kung...
Ingen veckopeng den här veckan alltså *L*

... å andra sidan är han får sin veckopeng av sin pappa då han är där den här veckan, men S gjorde sig ett ärende hit då VP var här, de satt och pratade om matchen i helgen... de blå (C) mot Pool... (L) .

Chelsea och AIK har en sak genemsamt.. man håller inte på dem.

Matt... tuff dag på jobbet, tänk om det fanns någon som fattar vad  jag gör... pratade om "hur har det varit på jobbet idag då?", en av oss hade numeriska kontra alfanumeriska tecken som trolig orsak till "sprick", just det något om hexadecimai och dessutom personalplanering... Den  andra (typ jag) kunde inte ens förklara.. försökte...  gav upp...  Å andra sidan, prata jobb när man ser på innebandy är ingen bra idé. För trött för att prata? Då är jag nog sjuk *ler*

Egebrant, het men... är han inte lite farlig för sin omgivning... rakt över folk känns det som, men jag är ju blödig värre . Karl- Johan Nilsson... vilken kille, kan t.o.m hatera TV-kameran, han behöver ingen mediaträning, synd annars hade jag en lucka nästa fredag.

Fråga: Vad hade AIK gjort för match om deras tre bästa spelare varit borta? Man vet ju knappt vad de har för spelare i sin tredje. Eller lever jag kvar i samma gamla vanliga "fördomar" man så lätt har om Allmänna Idrottsklubben IBF.

Vanberg måste ha deffat, töntigt att reflektera över sånt men ...

Nä nu sak jag sätta mig och göra spelarbetygen den här veckan är det min tur... nä skämtar
©Ingrid i Umeå. Åsikterna i innebandybloggen är författarens egna och inte nödvändigtvis hela Innebandy-Sveriges. Kom ihåg att hänvisa till källa.

feedback
Postat av: Matte

Har aldrig fattat vilket lag du egentligen håller på, du bor i Umeå Varför har du då lärt dig hata gnaget

2008-10-22 @ 18:30:00
Postat av: DK

Den matchen mellan AIK o Täby var grym som fan, som jag njöt på olearys den kvällen...

2008-10-23 @ 15:35:06
Postat av: DK igen

OBS Även Djurgården bildades 1891, den bästa av stockholmsklubbarna. :)

2008-10-23 @ 15:36:17

feedback:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bults blogg

Nordströms blogg