->Om bloggen ->E-post till Ingrid ->Följ mig på Twitter

De sämsta innebandybloggarna och psykoMullsjö

2008-10-13 @ 21:40:16
08.15 igår , mobilen ringer
- Hej sover du?
- Nä, jag grejar på (klart man sover klockan åtta en söndag)
- Vi kommer  och hälsar på, passar det?
- Ja men självklart
Varför ljuger man om att man sover?  Tror många känner igen sig
... fick telefon klockan 03 samma morgon... jag ljög då med...
- Nä det är lugnt jag var vaken.

Gårdagen var  guld de dök upp enligt ök..... två hundar, två vuxna och två barn, födda samma dag och år... ja barnen alltså. . Slängde ihop mat och försökte plocka bort alla farliga saker innan de dök upp... de hade varit uppe sedan 06 så de var hungriga och jag kände mig som  en zoombi.
älskar dem... tjejerna som nyss börjat på dagis... men himmel vad trött jag var när de åkte hem igen, man glömmer fort ... eller ja, det var ju typ tio år sedan mina for omkring så där.

Fick frågan vilka som har de sämsta innebandybloggarna... en bloggare frågade, jag svarade  http://www.davidgillek.blogg.se/
är rätt kass, även http://www.janerikvara.bloggspot.se/ och sist men inte minst http://www.vidarsinnebandyblogg.com/  ett lågvattenmärke.. En timme senare kom ett nytt mail.. "det går inte att öppna sidorna". Nä just de, de sämsta bloggarna är nog de som inte finns.

Innebandy igår:  1. Var tvungen att gå innan Holtz kom på att man ka ha lekstuga i Gammliahallen... "Vi blev lite psyko och bara körde"  ett skönt sätt att säga att Hide a lite Mullsjö vände igen...  2. Stockholm och Umeå är Europamästare, AIK och IKSU bäst i Europa. Idag: Heda ber om förlåtelse och undrar varför betygen var så höga... intressant som vanligt hos Heda.  Kolla in bilden från plastboll, bakom kameran R. Rappel. L i t e trött (På bild: Lindgren VIB tränare)
InnebandymagaSILet har skrivit om Caperio idag... inte om utklassningen i går utan om SIL:en Danne Bron Sundbom....

Läste Micael Fasth blogg igår ... snälla snälla Micke (kallas han så) om du verkligen tror på din idé behöver du inte försvara den, då har kritikerna vunnit.  Men det är bra att det är debatt... Nu mååååste jag skriva det som dök upp i huvudet när jag skrev det här... ni vet en medelåldersman som skriver... känns lite Strindberg... (slå mig inte) Boken: En dåres försvarstal.

Tänk vad mycket energi det finns inom sporten, nu är det dags att lägga den på att dra folk till hallarna. Hur många har du tänkt att bjuda på en match den här säsongen? Mun mot mun metod är en bra metod... använd den.

Landslaget... kommenterar en annan dag, men det är lika spännande varje gång. Oväntat... ja lite. Vem ska jag ringa till klaga??? *ler* . Min vän sportjournalisten oh bloggare på Gotland är störd, eller jag han har XX (fult ord)  svårt att se att det ska finnas tolv andra forwards i landet som är bättre än Sara Anteryd till exempel.
©Ingrid i Umeå. Åsikterna i innebandybloggen är författarens egna och inte nödvändigtvis hela Innebandy-Sveriges. Kom ihåg att hänvisa till källa.

feedback
Postat av: Innebandy enligt mig /Ingrid

Nä, inte 40 va? De handlar ju inte enbart om att vara duktig, man måste vara den typ av spelare som passar landslagets tempo och spelidé. Urvalet blir därför kanske inte... 40 spelare, eller?

men jag håller med... Vaara har många att välja mellan, innebandyns utveckling och det faktum att alla lag numer fystränar (m.m) har gjort sitt.

2008-10-14 @ 16:55:59
URL: http://innebandyenligtmig.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det kan ju vara för att landslaget inte har 12 forwards med utan 8 st. det är även 4 centrar. Bara för att förtydliga ;)

2008-10-14 @ 19:04:15
Postat av: Anonym

Det här är ta me fan den mest underhållande bloggen, grym ä du

2008-10-14 @ 21:06:25

feedback:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bults blogg

Nordströms blogg