->Om bloggen ->E-post till Ingrid ->Följ mig på Twitter

Livematcher att rapportera idag, noll... Jakobsson på G

2008-09-27 @ 18:12:47
Här blir det inte många inlägg just nu, kan verkligen längta efter att sätta mig vid tangenterna här... tids nog blir det tid.

Alla roliga initiativ innebandy.se har tagit i höst verkar ha gått ut över kärnverksamheten, jag byter mer än gärna möjligheten att kommentera artiklar och bloggar på innebandyförbundets hemsida mot att match rapporteringen fungerar. I höst har de verkligen haft bekymmer med resultaten... om en innebandyblogg-are får önska ... låt mig få följa sporten.
Bloggkollen är kul men ... att antalet artiklar är fler är kul, men hemsidans främsta uppgift borde väl ändå vara att ge journalister och andra intresserade tillgång till LIVE-resultat. Å andra sidan fungerar fliken reslutat/spelprogram ... hyfsat ....
vad sägs om detta: Dalen vs karlstad (so m jag inte såg då plikten kallade.
Intressant att Endre gav Pixbo en match, hade gärna sett den matchen...  att Madde Jonsson (Pixbo) var inne på första målet kändes kul att läsa . Den som verkligen hetsar motståndarena i Endre är Maria Joakobsson, formen verkar vara god.

IKSU då? Inte oväntat vinner de över Västerås IBF, och Viktoria Wikström är inne på sju mål... nu var de fler som var inne på många mål... lätt att vara det när man gör 11 mål.

Bäst just nu:
Kidzen (kommer imorgon), varma mackor med banan & curry, Liverpool (Torres plussar, Domaren.. hallå)), Modo
©Ingrid i Umeå. Åsikterna i innebandybloggen är författarens egna och inte nödvändigtvis hela Innebandy-Sveriges. Kom ihåg att hänvisa till källa.

feedback
Postat av: Tobbe

Rolig bild du gjort.

2008-09-28 @ 00:42:19

feedback:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bults blogg

Nordströms blogg