->Om bloggen ->E-post till Ingrid ->Följ mig på Twitter

12 cm ...

2009-08-27 @ 11:22:42
Snart börjar innebandysäsongen på allvar, det märks även här hemma...  shit vad det är svårt att få till ib-klubber numera... dörr i dörr finns en kille som är Canadien-van... jag traskar över dit någon dag.
Fatta... min grabb har vuxit 12 cm i sommar...  han som hade en sprillans ny klubba i våras.
Men.. är man materialare så är man... en innebandykille att serva räcker för mig, snart får jag väl inte röra hans utrustning.

Känner mig manad att förtydliga:
Självklart skulle IKSU ha vunnit matchen igår, det var ingen sågning av Dalen... bara det att jag tyckte några spelare i Dalen såg inte så fokuserade ut...  men det var min bild och inte gårdagens sanning. 
Jag hade inte väntat mig storspel av Dalen eftersom de är en helt ny trupp... men jag hade väntat mig mer av IKSU. Kanske var jag bara inte på innebandy-humör. Sedan ska man komma i håg att det är CUP.

Så där...  nu ska jag i väg på två möten, ett handlar faktiskt om elitidrott... får se vad det leder till.  

Ha en bra dag!

Uppdaterar: "Experterna" (ex. VK-sporten) tyckte som jag...  90, 91 och 92 var bäst i IKSU, men de glömde Nina Bäckman som var bäst!
©Ingrid i Umeå. Åsikterna i innebandybloggen är författarens egna och inte nödvändigtvis hela Innebandy-Sveriges. Kom ihåg att hänvisa till källa.

feedback

feedback:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bults blogg

Nordströms blogg