->Om bloggen ->E-post till Ingrid ->Följ mig på Twitter

Äntligen...

2009-12-16 @ 22:26:04
Idag har jag testat mina vingar, orkade vara uppe några timmar på förmiddagen och nu sedan 15... Fick ett ryck, bakade bullar vilket är ovanligt, gjorde världens godaste köttbullar (enligt bonus). Ett par fil-limpor råkade bli till av bara farten. Så... jag förklarar mig härmed frisk. Äntligen!

-Sonen är sjuk... hemma hos sin pappa... inkubationstiden skall väl vara 1-8 dagar... Jag blev ju sjuk i måndags... ska man gissa att svinet slagit till? Hoppas han slipper vara lika sjuk som jag varit.
-Min målvikt 80 kg är snart nådd *ler*-
-Snön gör mig glad... har inte vågat gå ut och skotta än... men det finns ju fler som har armar i det här huset.
-Har klippt upp dammsugarpåsen för att leta mitt favvo-halsband... utan framgång, det var inget roligt jobb... synd att det inte gav utdelning, då hade det varit värt hur mycket som helst.
-Jihde gör comeback i år i SSL (som spelare) ska jag bära en Jihdetröja i Globen i april. Påminn mig om det.
-Bra tänk i Caperiotäby och bra marknadsföring av innebandyn i DN. Undrar hur många som läst den artikeln... många, många... DN tar man på allvar.
-Någon som vet hur man får tag på filmer som inte går att hyra eller köpa... filmen Peters friends söker jag med ljus och lykta. Samt Frida med hjärtat i handen. Tips? Boken: Skrivet på kroppen har jag sökt i flera år... någon som vill sälja sin eller har tips. Maila till min hotmail med adress: ingrid.umea@ 
-Monikas blogg om bakning... det blev muffins i de konstiga formarna... så stoooora formar att ingen kommer att orka äta upp en hel muffins.  
-Fick ett paket av Warbergstomten... så förvånad jag blev... En vimpel från en helt annan klubb... skojigt! Jag log länge men grubblar på vem som skickat den, inte kom det från Varberg iaf. Vimpel och godis... tack! Det går bra att skicka paket till mig *ler*. Jag gillar små paket... särskilt att ge bort.
©Ingrid i Umeå. Åsikterna i innebandybloggen är författarens egna och inte nödvändigtvis hela Innebandy-Sveriges. Kom ihåg att hänvisa till källa.

feedback
Postat av: Robert

Peters friends finns på discshop?:) sen hör du med något barn där hemma som frågar sin lärare som får tag i frida och så vidare.. Lycka till :)

2009-12-16 @ 22:39:19
Postat av: Ingrid

Till Robert: Tack! Konstigt att jag inte fått ngn träff på discshop tidigare. Tyvärr var filmen slut på discshop men jag testar att beställa den "import". När det gäller Frida med hjärtat i handen så har jag kollat med skolan, mina barn går på privatskola och de hade den inte. Får leta vidare. Tar tacksamt emot hjälp.

2009-12-17 @ 00:20:28
URL: http://innebandyenligtmig.blogg.se/
Postat av: Rune Engström

...är du med Ingrid, ytterligre en come back igår... capello var där, kolla bloggen...

/ capello

2009-12-17 @ 01:02:16
URL: http://ehuscoaching.com/blog/?p=986http://
Postat av: Ingrid

Rune: Här har du en som är vaken på natten... har sovit så mycket den senaste tiden. Så... jo jag är med. Läste just din blogg.. gillar att du skriver om "självupplevd" innebandy... Det blir de intressantaste inläggen. Fråga 1. Är det möjligt att prenumerera (RSS) på din blogg? 2. Ska du bara snacka om listan på Sveriges bästa tränar?

2009-12-17 @ 01:14:51
URL: http://innebandyenligtmig.blogg.se/
Postat av: Marita

Både filmen "Flickan med ..." och boken "Skrivet på kroppen" finns att låna på biblioteket (www.biblioteket.se) Verkar bara finnas i Stockholm men de kanske kan skicka till ett bibliotek nära dig.

2009-12-17 @ 13:32:32

feedback:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bults blogg

Nordströms blogg