->Om bloggen ->E-post till Ingrid ->Följ mig på Twitter

Martin Olofsson slutar... med all innebandy?

2009-12-14 @ 17:18:40

Att Martin slutar i landslaget är trist, men som jag skrev för en vecka sedan... den mannen har ägnat GRYMT många timmar åt innebandy i sitt liv. Jag hoppas han fortsätter på ett eller annat sätt... även efter avslutat säsong...

Att han gör sitt sista år som tränare i Ö-vik är ingen hemlighet.
Martin Olofssons Innebandyskola lär fortsätta... något annat?

Murt har gjort mycket för vår sport, ingen kan begära mer. Lycka till Murt och TACK!

Det blir inget besök i Gamlia ikväll, vaknade inatt med feber... detta trots att jag var feberfri halva lördagen och hela dagen igår. Svinet verkar trivas här hos mig.
Dalen vinner ikväll, jag får följa matchen på TV.
Vad bortskämd man börjar bli.... men innebandy är bäst live.
Bult comeback som forward, välkommen tillbaka!

Har lyssnat på en ljudbok som jag kan rekomendera... en perfekt julklapp till tjejer i typ 13-17 år, Johanna Thydell "Det fattas en tärning". Min dotter och jag har lyssnat tillsammans hon är inte 13 än men hon är väldigt bevandrad i litteratur... Tror ändå boken fungerar från 13 år. Någon som vill ha min önskelista? Hör av er så skickar jag den *ler*.  

Ledsen för det där med bilderna... bloggen har krånglat och jag orkar inte tjorva nu när jag är sjuk. Nu väntar jag på att bli bjuden på middag... gissar att personen som skall pyssla om mig har stannat på något snabbmatställe. jag orkar inte laga mat, han hinner inte.

©Ingrid i Umeå. Åsikterna i innebandybloggen är författarens egna och inte nödvändigtvis hela Innebandy-Sveriges. Kom ihåg att hänvisa till källa.

feedback
Postat av: Anonym

Om nu Bult gör comeback varför har ingen annan skrivit om det. Du har noll koll Ingrid.

2009-12-15 @ 00:46:18
Postat av: Gittan

Att Bult gör comeback har varit känt ett tag, om man är med i matchen :)

2009-12-15 @ 13:01:51
URL: http://gittang.blogg.se/
Postat av: simon

Att Bult gör comeback känns ju rätt väntat men att även Jihde ryktas vara påväg tillbaka känns mer oväntat.

2009-12-15 @ 18:55:39
Postat av: Ingrid

Till anonym: Trodde alla visste. Precis som Gittan skriver har det tisslats ett tag. Men du har rätt, han noll koll på en himla massa saker.

Till Simon: Om Jihde gör comeback ska jag bära en Jihdetröja under SM-finalen i april.

2009-12-15 @ 20:34:46
URL: http://innebandyenligtmig.blogg.se/
Postat av: Jihde fan

Ingrid: Jihde har ju redan gjort comeback nere i göteborg så jag ser fram emot att träffa dig på Sm-finalen bärandes en Jihde tröja... lovat är lovat ;)

2009-12-15 @ 23:58:26
Postat av: Ingrid

Haha, det känns som du medvetet missuppfattar mig. Om NJ gör comebandk i AIK och SSL ska jag bära Jihdetröja i Globen. Jag brukar hålla mina "vad" till skillnad mot Jihde. (pik)

2009-12-16 @ 00:05:11
URL: http://innebandyenligtmig.blogg.se/
Postat av: Rune Engström

Hej!

nu får du bli frisk och komma med i matche... "ler"

/ capello

2009-12-16 @ 14:09:05
URL: http://ehuscoaching.com/blog/?p=928http://

feedback:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bults blogg

Nordströms blogg