->Om bloggen ->E-post till Ingrid ->Följ mig på Twitter

Helgesson och Johansson avstängda vinner Pixbo då?

2009-02-20 @ 16:21:58
Dagens blogg:
SPEL. Tippade tidigare idag ... svårt det där med Falun och Pixbo.. Ingen har visat klass....
Mitt spelande har gått USELT på senare tid, borde nog inte spela alls...
Satsade på Pixbo men ...   Har de ens någon målvakt sa någon? Nä, just det... undrar vem som står i mål ikväll?
Ska jag ändra mig... jag hinner.. tro att Skog visar hur grym han verkligen är, och ett gäng till måste kliva fram...om man ska vinna utan Helgesson (fast han har å andra sidan haft en blek säsong).  Avstängd från idag  till 20 mars... men det där har jag missat helt...  Kanske stått något på Magget som jag missat...  Johansson får spela innebandy igen den 2/3. Hur kul är det i Falun? De skall visst ha något partaj vid matchen... 

Spela är skit, tyckte inte det fram till förra veckan... nu är det tomt på kontot.  Det beror inte bara på mitt innebandyspelande... råkade testa skraplotten pyramiden... Var fjärde lott är vinst ... Näha... inte om man bor på den här sidan älven. *suck*.
La en slant på AIK .. det borde väl vara säkert?  Fast bottenlagen har de tappat mot förut *funderar* .

HELG. Ingen innebandy för mig i helgen, jo men ingen elitmatch... barnen har matcher i helgen därför kan jag inte se matchen mellan Iksu och Täby.  Det är inte svårt att prioritera... så länge barnen vill att jag sitter i publiken kommer jag att göra det. 
Middag med min fd. svärmor, här hemma i kväll... känns så mysigt. Hon är min svärmor... skiljsmässan gällde inte henne brukar vi säga.  
Mitt hem lucktar Ajax... i like, men det är bara fläckvis fläckfritt här... Tror inte någon annan än jag bryr sig ändå. 
Imorgon är det huset fullt med VP och hans barn...  en skön helg önskar jag er!

16.44 Uppdaterar; Jihde har visst också koll på att Falunspelarna är avstängda, hade inte läst inlägget ...
Sedan jag skrev det här inlägget har oddsen ändrats...  undrar om de här läst här? Ha ha ha 
Nu är det nästan samma odds på båda lagen...  undrar vad Pixbo har för kort i rockärmen eller är det Falun som hittat  på något?
©Ingrid i Umeå. Åsikterna i innebandybloggen är författarens egna och inte nödvändigtvis hela Innebandy-Sveriges. Kom ihåg att hänvisa till källa.

feedback
Postat av: Anonym

Magazinet har visst skrivit om att de är avstängda.


feedback:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bults blogg

Nordströms blogg