->Om bloggen ->E-post till Ingrid ->Följ mig på Twitter

I kväll håller vi inte på röda laget - forza Xavi

2009-05-27 @ 18:41:54
Det ska bli skönt att sätta sig framför TV:n klockan åtta, det har varit några hektiska dagar och hjärnan har arbetat långsamt. I kväll är det inte jag som skall prestera, leverera, representera och på annat sätt göra ett bra jobb. SKÖNT!

Ska bara sätta mig ner och njuta av en förhoppningsvis bra match... kan den bli bra? Ett lag kommer att ha bollen 65% (eller mer) av tiden och ett lag backar hem.   Är det möjligt att fotbollen och glädjen vinner? Hoppet är det sista som överger en sägs det.

Säga vad man vill om MU, men de spelar ofta smart ...  kan bli jämt...

Jo, vi bestämmer att det blir en kul match och att Xavi har bollen mest... och också ser till att den kommer in flest gånger i mål.

Borde jag skriva något om innebandy? Nja... men det händer en del i Umeå, undrar varför VK inte skrivit att Iksu har gjort klart med en tränare?
Eller varför har Innebandymagazinet inte skrivit om det så kallade bollupproret i Iksu, det borde ju vara en stor nyhet...Iksu hotar med att inte spela om bollen inte förbättras eller byts ut. 
 Nä just ja... man får ju inte kritisera bollen.... glömde *ironisk*.

Idag fyller Magnus "The King" Svensson år, grattis grattis... Han önskar sig ett MU-guld i födelsedagspresent... mycket unnar jag honom men inte det *ler*.
©Ingrid i Umeå. Åsikterna i innebandybloggen är författarens egna och inte nödvändigtvis hela Innebandy-Sveriges. Kom ihåg att hänvisa till källa.

feedback
Postat av: Jonte Ohlson

Ja, blir en härlig kväll i soffan. Även intervaller till tvättstugan med.

2009-05-27 @ 18:56:32
Postat av: Ingrid

Ha ha, ja intervaller är bra.. själv ska jag inte röra mig en cm förrän Barca tagit guldet... eller jag kanske måste säga... förän matchen är slut.

2009-05-27 @ 19:04:42
URL: http://innebandyenligtmig.blogg.se/

feedback:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bults blogg

Nordströms blogg