->Om bloggen ->E-post till Ingrid ->Följ mig på Twitter

Tack Messi... Barca är mästare i Europa

2009-05-27 @ 22:41:21
Inget snack, Barca var det bästa laget. En bra kväll med andra ord... Messi ägde ikväll... grym kille.
Kungen idag,.. helt klart.

Undrar hur mycket sova det blir i natt? (Lät mer spännande än vad det är) 
 SMHI varnar för storm och mina trädgårdsmöbler ligger huller om buller på uteplatsen. Strömmen försvann för vänner på Tomtebo mitt under matchen...  Naturens krafter är ... på något sätt häftiga. Håll tummarna så att huset står kvar imorgon (men bilen får gärna blåsa i väg)

Strax sängen, måste bara ut och plocka ihop lösa föremål.  
©Ingrid i Umeå. Åsikterna i innebandybloggen är författarens egna och inte nödvändigtvis hela Innebandy-Sveriges. Kom ihåg att hänvisa till källa.

feedback
Postat av: Peter

Hoppas huset stod kvar... Ja, Messi var kung igår, United var otroligt bleka förutom dom tio första minutrarna. Efter målet var dom ett helt annat lag. Men det gör inget att Barca vann, jag håller ju på dom också, men det hade varit lika kul om United kunnat försvara titeln från förra året. Men dom fick stryk mot ett bättre lag, Barca har varit suveräna den här säsongen.

2009-05-28 @ 10:04:12
URL: http://petersbloggerier.blogspot.com
Postat av: s

säääääääääämsta svågerpolitiken när sveriges bästa domare hoppar av, kritiken finns inte bara högt upp i leden, vad händer när domare slutar och inte vill dömma pga dåligt ledarskap, jo t.ex. sthlm straffar klubbarna genom att införa nya regler inte titta inom sin egen organisation man ska jobba inom ngt förbund och slicka "höjdarnas" arslen föra att komma någon vart, ingen kritik får förekomma...märkligt sker bara inom innebandyn eller, diktatorer?

2009-05-28 @ 12:19:45
Postat av: Ingrid

Peter

Tänkte på dig i går, min bild var att du satt och höll på United. Bra att du inte blev helt knäckt. Det var en bättre final än i fjol, då var det OMÖJLIGT att hålla på något lag... nästan.



Till S

Oj, det var en ordentlig salva. Har inte läst artikeln om avhoppen, såg att det fanns en länkt från innebandy.se. Tråkigt om det är som du säger mr S.

2009-05-28 @ 17:21:48
URL: http://innebandyenligtmig.blogg.se/
Postat av: s

censur av inlägg kritiska mot "regimen" är diktatur, innebqandy.se väljer att inte visa kommentar om domarna

/s

2009-05-28 @ 19:06:20
Postat av: Ingrid

Blir förvånad, de brukar väl aldrig censurera. Vad hade du skrivit? Vågar mr eller mrs S maila mig?

Bara om du vill alltså.

2009-05-28 @ 22:06:50
URL: http://innebandyenligtmig.blogg.se/
Postat av: Monika

Min med. Tydligen! Men det är det värt :D

2009-05-29 @ 10:02:15
URL: http://monikali.blogg.se/
Postat av: mrs s

just den kritik som jag skrev tog de bort, ang domarna, har varit tvungen att lägga in inlägget gång på gång och komemr att vara kritiskt granskande framöver oxå....

2009-05-29 @ 13:35:41
Postat av: Ingrid

Till Monika: Det är ju ditt fel... du gav mig receptet.

Till S:

Det beror ju på hur du skrivit antar jag, har inte följt debatten om det nu finns någon. SIBF brukar inte censurera, måste ha varit väldigt specialla ord... eller?

2009-05-29 @ 18:34:14
URL: http://innebandyenligtmig.blogg.se/
Postat av: Strigge

Bilen får gärna blåsa iväg. hhahaha undrar vad det är för bil. :-)

2009-05-31 @ 09:54:47
Postat av: Ingrid

Strigge: Min bil är vit och otrogen, inget att hålla i handen när det blåser.

2009-06-02 @ 21:54:38
URL: http://innebandyenligtmig.blogg.se/

feedback:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bults blogg

Nordströms blogg