->Om bloggen ->E-post till Ingrid ->Följ mig på Twitter

är hellre en kall fisk när jag dör

2009-05-14 @ 23:58:15
Kan vara grymt kaxig, men jag har ett STORT hjärta... det ligger mig ofta i fatet. Jag tycker nämligen att man ska BRY sig ...  Det kostar... men det är okey. Hellre det än att vara en kall fisk redan innan jag dör.

Oops, nä.. hinner inte blogga i kväll.... ska i säng före midnatt har jag sagt... dags nu alltså Rotay med träning kl 06.30 imorgon.. har missat åt skogen för många möten... skärpning.

Rönnby, grattis till Moa.

Dagen text: (Peter LeMarc)

Aldrig äldre än så här:

"Se mej, se mej med ögon av aska
se mej, här är ett barn utav glas
Ensam, ombord på ett skepp kallat "Natten"
Fjärran, under en himmel av gas

Jag blir aldrig äldre än så här
Den jag varit är, den jag alltid är
Aldrig äldre än så här
Den som älskat vet hur ensam han är

Bär mej, jag är av krita och lera
Tvivel, aldrig så tydligt som nu
Hemlös, långt bortom spegel och fönstret
Fyrljus, kom fladdrande över min hud

Jag blir aldrig...

Möt mej, där längtande lagt sina skuggor
Ge mej, ett flätverk av rötter och jord
Tro mej, jag kan aldrig sluta att drömma
Morgon, besanna mej tag mej ombord

Jag blir aldrig..."
©Ingrid i Umeå. Åsikterna i innebandybloggen är författarens egna och inte nödvändigtvis hela Innebandy-Sveriges. Kom ihåg att hänvisa till källa.

feedback
Postat av: Klistret

Haha, snyggt styrt!

2009-05-15 @ 00:14:01
URL: http://www.sellessal.com
Postat av: Monika

Ibland har man mycket att stå idag. Jag med..not. idag ska jag laga mat.. baka en blueberry cheesecake.. träna om jag känner för det.. Inte mycket inplanerat med andra ord. Väldigt skönt.



Klart att du har ompysslingen innestående!



Kram

2009-05-15 @ 09:14:37
URL: http://monikali.blogg.se/

feedback:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bults blogg

Nordströms blogg