->Om bloggen ->E-post till Ingrid ->Följ mig på Twitter

HERRfotboll, säger Leijnegard. DAMinnebandy ikväll

2009-11-02 @ 18:52:09
Hörde Micke Leijnegard säga att ett lag tog guld i HERRfotbollen, alltså Allsvenskan... Himmel vilken mjukis Micke har blivit. Ja eller blivit kanske var att ta i. Hur som helst... inte ofta man hör någon som pratar om herridrott, herrfotboll os.v.  

Nu är det dags för DAMinnebandy på TV. Fick frågan hur dessa två lag (Balrog och Rönnby) spelar i år. Ska erkänna att jag inte sett någon av lagen i år... Låg sjuk när jag hade chansen.

Sätt på TV:n nu så ser vi DAMinnebandy, tyvärr utan Widar på banan. Tagga nu Kokocha.

På tal om innebandy. Fick ett mail från en lokaltidning i en annan del av landet.
... inte lätt för journalister att skriva om vår sport när inte det finns bra fakta om matcherna. Hoppas innebandy.se snart hittar en lösning på problemet med resultatsidan... Jag håller tummarna.

Henke... på tapeten igen. Ta och bestäm dig nu.
©Ingrid i Umeå. Åsikterna i innebandybloggen är författarens egna och inte nödvändigtvis hela Innebandy-Sveriges. Kom ihåg att hänvisa till källa.

feedback

feedback:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bults blogg

Nordströms blogg