->Om bloggen ->E-post till Ingrid ->Följ mig på Twitter

The request failed

2009-11-15 @ 21:14:31
Hämtningen av data misslyckades The request failed with HTTP status 503: Service Unavailable.System.Web.Services

Grymt lätt att följa innebandyn på nätet? Not. Eller drabbar bara ovanstående meddelande sådana som jag?

Kort:
Dagens skräll: Lockerud vs KAIS Mora, eller ska man kanske säga Johanna Ekeroth vs KAIS.
En stjärna kan inte vinna en match... men nog hjälper det:). Grattis Lockerud.  

Jämtdal... sikken kväll han fick. Minns när han la straffen i slutspelet mot Storvreta för några år sedan... matchen visades i TV... alla gapade. Han var väl typ 17 bast då. "Vad gör Täby?" Känns det igen?
Ramsin som slitet hårt i Tjeckien byter ut sig själv, inte konstigt om det skulle bero på överansträngning Det behöver inte vara så men... Orkar man ladda om han spelat fyra matcher på åtta dagar mot världs-stjärnor?
Trodde inte Caperiotäby skulle vinna över Wic då Sundstedt, Hagberg och Danne är småskadade enligt CT:s hemsida. På tal om hemsida... LÄS på CT:s. Klart godkänd med annorlunda artiklar och  filmklipp. (Uppdat: Kolla in Jämtals grymma straff igår, klockren! Det finns även en film av den 100kg tackling som Olofsson gav Rasmus Sundstedt. Måste ha blivit rött kort. Ackevi har bollen... Det ser inte kul ut, vare sig skadan eller tacklingen. Tråkigt att det händer under en innebandymatch)

Endre... har de något stort på gång eller?

Imorgon... soffan eller Gamliahallen? Undrar hur det blir när man ska sända matcherna på webben...  kommer det mindre folk till arenorna då? Bäst att jag röstar med fötterna imorgon... 
Någon som vill att jag skall vinka? Ser ni någon i bikini och pälsmössa på läktaren så är det jag.
©Ingrid i Umeå. Åsikterna i innebandybloggen är författarens egna och inte nödvändigtvis hela Innebandy-Sveriges. Kom ihåg att hänvisa till källa.

feedback
Postat av: Anonym

Det var ingen skräll att Täby vann över Warberg på hemma.

2009-11-15 @ 22:24:08
Postat av: eh

så står det väl inte heller ?

2009-11-15 @ 23:11:31
Postat av: Ingrid

Hej

Lätt att missupfatta iofs, jag skrev om CT direkt efter skrällen i elitserien.

2009-11-16 @ 10:50:39
URL: http://innebandyenligtmig.blogg.se/
Postat av: assisterande

Det fattas någon i damelit. Det finns ingen som tar upp viktiga ämnen som 08/09. Du uträttade mycket och lät olika läger komma till tals. Vad är det med Ladies Edition?

2009-11-16 @ 11:19:19
Postat av: Laget tre sköna

Vi pratade om en dig i bussen hem, ämnet var din bikini. Vilken färg? Hur ska vi kunna känna igen dig? OSA.

2009-11-16 @ 11:50:12
Postat av: Ingrid

@Assisternade. Kanske var det så, men jag har gjort mitt på ett tag. Vad som händer på LE svarar de bäst på själva.

@"laget"

Haha, jättekul. Orange tror jag det blir.

2009-11-16 @ 15:20:22
URL: http://innebandyenligtmig.blogg.se/
Postat av: Czitrom András

Men , eftersom du kommer att sitta på Tennisv... förlåt Kortsidan kommer vi kunna se dig definitivt:)

- Ta med en orange scarf med och självklart skall du vinka till dina kompisar söderut.

Postat av: Ingrid

... dessvärre har TV4 valt att ha sina kameror nära min plats på kortsidan. De filmar "åt fel håll" Får tänka ut något klurar...

2009-11-16 @ 16:29:30
URL: http://innebandyenligtmig.blogg.se/
Postat av: Håcke

Såg inte dig på läktaren tyvärr men matchen måste du varit nöjd med. Klar seger till krislaget City. Lyfter laget mot slutspel nu? Tveksamt men alla poäng är livsviktiga för City-laget, precis som för Modo.



Foppa spelar ikväll mot Brynäs och Macke om två tre veckor. Snart kommer också Susse tillbaka... Jag tippade Modo och Frölunda i final - kan det gå vägen? Modo behöver trepoängare med start i kväll.



2009-11-17 @ 11:15:26
URL: http://merasport.blogg.se/
Postat av: Ingrid

@Håcke. Ja matchen är jag nöjd med, jag hade kul på läktaren, bra stämning för att vara i Umeå.

Ang, krislaget så ska vi se MoDo-Luleå på torsdag. Hyfsad kedja de skulle bli av Foppa, Näslund och Susse (de lär väl inte få spela tillsammans)

2009-11-17 @ 14:27:01
URL: http://innebandyenligtmig.blogg.se/
Postat av: SUPanonym

Hehe man måste ju välja vart man håller till. Täbys omklädningsrum passade alldeles utmärkt, dansade segerdans.



Nejdå, dom har bredvid oss :)

2009-11-17 @ 15:41:20
Postat av: Robert

Skrev precis ett mail till innebandymagazinet angående publiksiffror på damsidan, det jag ville gästblogga förut. Säg till om du vill ha ett exemplar ;)

2009-11-17 @ 21:17:39
Postat av: Ingrid

@Robert. Hänger inte riktigt med...

2009-11-17 @ 21:35:47
URL: http://innebandyenligtmig.blogg.se/
Postat av: Robert

Nä det är klart du inte gör, för jag kanske inte sagt det, hehe:) I magazinet som kom "inför säsongen" var det endast tre sidor om alla elitlag, medan det var en sida styck om varje superligalag. Därmed har man, enligt mig, visat vart intresset ligger och kan således inte klaga på att inte klubbarna gör mer för publiksiffrorna. Det journalistiska ansvaret ;)

2009-11-17 @ 21:44:20
Postat av: Ingrid

Till anonym:

...de får ta till supersuperhelg när det är dags för slutspel, eller deras stora innebandyfest.

Supermånga matcher är det på deras schema iaf.

2009-11-18 @ 10:02:58
URL: http://innebandyenligtmig.blogg.se/
Postat av: Till Robert

Magget kan ju inte dra publik till matcherna. Skicka över det du skrivit om du vill. /Ingrid

2009-11-18 @ 10:04:45

feedback:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bults blogg

Nordströms blogg