->Om bloggen ->E-post till Ingrid ->Följ mig på Twitter

Inga matcher för mig och dammet finns kvar

2009-10-24 @ 23:40:52
Hade lovat en läsare att detaljerat berätta om dagens matcher... blir inget med det. Blev rånad på den här dagen av en elak huvudvärk. Missade alltså den viktiga City vs VIB och IKSY vs Balrog, riktigt tråkigt! Låg i sängen till 16 (hoppas ni antecknar denna intressanta information *l*) och sedan tillbringat dagen framför TV:n.

Imorgon har jag tre ib-matcher på önskelistan, men städningen då? En av dessa är bonusgrabbens.
Dammet och röran finns kvar...  
Missade Martinas FYRA kassar idag, trist.
Missade det snygga målet som Lundberg gjorde i öppen kasse, var tydligen så snyggt att tom. Umeåpubliken ställde sig upp.
Missade årets första vinst för City. De spelade riktigt bra i en period tydligen.

Som sagt... städningen finns kvar, men målen missar man liksom... så länge det inte är webbsändningar från arenorna.

Har fått lite förslag hur "mitt landslag" skulle kunna formeras... tack för engagemang och feedback. Lägger ut förslagen senare.
Någon skrev att han inte kunde formera mitt lag pga. jäv = egna spelare.  Spelare han tränat ..
Hallå... det har väl aldrig varit något problem i landslaget. Man får skilja på rollerna bara...

Endre på besök imorgon, Didriksson får fira sin födelsedag i trevliga Umeå. Ska vinka från läktaren (om jag tar mig till arenan alltså)
Trevliga skrev jag... och menar det, fattar inte vad som tog åt Ragge när han insinuerar på att det inte skulle vara kul att tillbringa en lördagskväll i Umeå.
Dags att Ragge går ut och gör stan *ler*.

Tänker på detta han skrev på Magget,
Lördag kväll i Umeå. Du brinner för det här, eller hur?
- Haha, för mig är det ett nöje att gå till jobbet varje dag och få jobba med våra bästa spelare och tränare i landet.



©Ingrid i Umeå. Åsikterna i innebandybloggen är författarens egna och inte nödvändigtvis hela Innebandy-Sveriges. Kom ihåg att hänvisa till källa.

feedback

feedback:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bults blogg

Nordströms blogg