->Om bloggen ->E-post till Ingrid ->Följ mig på Twitter

ursäkta att jag säger det...

2009-10-12 @ 00:58:15

... det är inte politiskt korrekt att säga det här men...  innan jag somnar i kväll vill jag säga: Säsongen 09/10 känns intressant... av många skäl.  Jag vill inte dra ner serien till fyra lag och låta dem göra upp om guldet på herrsidan.

Att några lag sticker ut och är bättre på vissa saker innebär inte att alla andra är ointressanta. 
... jag har suttit på läktaren i 20 år ... vilka minnen får gåshud... innebandy=kärlek ... igår, idag och imorgon. 
Vilka framsteg sporten gjort under de här åren och det finns många spännade steg att ta i framtiden.
Ikväll lyssnade jag på "Just idag är jag stark" av och med Kenta...   det gjorde gott i själen. 

Nytt ämne:
På önskelistan... Elitinnebandyns programförklaring för 09/10.... önskar att någon anger tonen. Det finns mycket att berätta ju!

Till sist:
Jag älskar innebandy, tror på framtiden, vill vara med och utveckla där jag kan. Känner mig så onyttig numera...  bestämde mig för att bjuda med bekanta som aldrig ser innebandy till matchen på lördag. Alla kan inte göra allt men alla kan göra något!

Take care!

Uppdaterar måndag morgon:
Höll andan i fem dagar....  väntade på att orden skulle komma men de uteblev. Läste just igenom mitt inlägg och konstaterar...  nä, jag hittade inga bra ord för det jag ville förmedla men... så är det ibland. Det finns kanske inga bra ord...  men det finns massor med positiv kraft inom vår sport, låt oss ta vara på den.  Älska!

©Ingrid i Umeå. Åsikterna i innebandybloggen är författarens egna och inte nödvändigtvis hela Innebandy-Sveriges. Kom ihåg att hänvisa till källa.

feedback

feedback:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bults blogg

Nordströms blogg