->Om bloggen ->E-post till Ingrid ->Följ mig på Twitter

DN om innebandy & herrarnas nya boll

2009-09-20 @ 00:03:50
Mycket glad.. en helsida i dagens DN om innebandy, om den blå bollen som herrarna ev. skall spela med. Gick in på DN:s hemsida... fler nyheter om innebandy, IMPAD. Det som uppskattas av mig är att i artikeln om bollen får tre parter tycka till.
Kanske skulle man vänta med att peta in en ny boll tills lagen har hunnit träna med den. Just jag... de råder jämställdhet, damerna fick sin boll i mitten på oktober förra året... historien upprepar sig?

Annan media: Hade visst fel om Expressen, känns sådär... Har inte hittat igen de artiklar alias "Expressen" skrev om (se kommentar föregående inlägg).... KUL iaf att Expressen skriver. Här kommer en rättelse och en uppriktig ursäkt. Det som skrivs i papperstidningen missar jag... av personliga skäl. 

Verkar som det blir mer innebandy i media i år... Skills! Hade 90 (tror jag) träffar med mitt numer lite omoderna verktyg som scannar media. 60 träffar är det sällan... Massor med artiklar...  DN, SR, DT. GT, VLT, UNT, VK, VF, Aftonbladet, Borås Tidning, Corren, Norra Västerbotten, Nyheter 24, Expressen om Henke, Norra Skåne, Hallands Nyheter, GA, HD, Norrbottens Kuriren, Barometern, NWT, DD, Värmlands Folkblad, SVT, Lokaltidningen Skurup,  Trelleborgs Allehanda, Länstidningen Södertälje, J-nytt, Norrländska Socialdemokraten, Norrköpings tidningar, Ölandsbladet, TT, Eurosport,  och så SVT om Balrog vs Dalen... TV mmmmm

Såg matchen mellan IKSU och Lockerud, 13-0 till hemmalaget. Saknade verkligen Johanna Ekeroth, det var lite för hennes skull jag släpade mig till hallen.
Nu sovdags.... efter en otroligt god middag och mys framför Barca matchen... Den där Zlatan nätar visst i alla matcher.

Ha en bra söndag.
©Ingrid i Umeå. Åsikterna i innebandybloggen är författarens egna och inte nödvändigtvis hela Innebandy-Sveriges. Kom ihåg att hänvisa till källa.

feedback
Postat av: Johan

DN skriver om Micke Karlsson/Balrog - nu. Utan att komma med något nytt. Impad? Nä, inte så mycket va.

2009-09-20 @ 01:15:30
Postat av: Fel?

Expressen skriver inte om innebandy, där har du rätt. Din fråga är berättigad. Good job

2009-09-20 @ 02:50:11

feedback:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bults blogg

Nordströms blogg