->Om bloggen ->E-post till Ingrid ->Följ mig på Twitter

Lagen får delvis skylla sig själva

2009-09-04 @ 17:20:58
Jag vet inte hur många gånger under den senaste veckan jag hört innebandyfolk klaga av att det är så tyst i media. Konstigt? Hur många pressmeddelanden har klubbarna skickat ut den senaste veckan, eller den senaste månaden.

Det är faktiskt lite upp till klubbarna också.
"Någon" kanske ska sätta sig och skriva ett PM i helgen... om man nu har något intressant att berätta... men det tror jag många har. Det händer saker... i no.
I helgen är det en massa spännande träningsmatcher... det borde rimligen vara något att berätta om... värdemätare... alltid intressant.  

Himmel vad det blåser... Btw, hörde att Endre blev fast på Gotland pga. stormen... det är spännande med innebandy.

Är på väg på fest, barnen skall vara hemma utan vuxen... ganska skönt liv man har numera.

 

©Ingrid i Umeå. Åsikterna i innebandybloggen är författarens egna och inte nödvändigtvis hela Innebandy-Sveriges. Kom ihåg att hänvisa till källa.

feedback
Postat av: Peter

Bra synpunkt, det är dock trögt på en del håll när det gäller att ta in pressmeddelanden. Jag har skickat till UNT inför varje träningsmatch som vi spelat men det är otroligt svalt intresse från tidningen.



Men jag ger inte upp :-)

2009-09-04 @ 23:38:22
URL: http://zerpo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Håller med dig Ingrid men precis som Bohlin skriver tar tidningarna inte tar in saker ibland.

2009-09-05 @ 13:17:50

feedback:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bults blogg

Nordströms blogg