->Om bloggen ->E-post till Ingrid ->Följ mig på Twitter

Men lägg av nu Magget & så Samuelssons blogg

2009-09-01 @ 14:54:53

Skulle kunna rada upp ett helt gäng intressanta ämnen som uppladdning inför 09/10. Intressanta för lokalmedia runt om i landet alltså.

Hur många länkar och rubriker kan en och samma artikel ha?
MK: Visserligen är Micke Karlsson vs Balrog intressant, men den kampanjen borde de få driva själva. Eller?
Lär ju knappast vara så intressant med MK om Hammarby inte kommer till spel.  (Läs hos Sjöstrand).  Deadline i går... ett himla jobb för SIBF att göra om spelschemat.

På tal om artiklar: Nyheten om att "Herrettan populärare än dameliten" togs ner från Maggets sajt, fortare än kvickt... Visserligen en kass "artikel" (var mer anti-Balrog propaganda och ord som lätt kunde vändas emot Fredriksson själv). Nu är den länken manipulerad.. och gissa var man hamnar... MK förstås *suck*.  Tänk.. det var som om jag kände på mig att artikeln skulle tas ner... 
 
Nåja, Magnus Fredrikssom skriver om det han vill så klart...
I samma andetag måste jag säga... bra att Maggetstaben orkar... kämpa på!

Hur blir det med Ladies frågar många? Jag vet faktiskt inte när de kommer igång, men tydligen ska de upp med sajten iaf.

Nya bloggar... Är Curt på väg att göra entré? Han kommer att ha svårt att hålla sig borta tror jag!

... min favvospelare (i IBK Dalen)  bloggar... Johan Samuelsson, det återstår att se vad det blir... bloggar brukar dyka upp och sedan uppdateras de inte. Dalen har ett gäng bloggare på sin hemsida... 
Om de skall få bra skjuts på dem borde de skaffa RSS-flöde. Personligen orkar jag inte scanna cyber utan använder mig av RSS och bloggkollen. Ser att folk skriver att de besöker en specifik blogg varje dag och det om innebandybloggar som uppdateras typ en gång i månaden, snacka om att slänga bort tid... I love RSS!!!!
... Jihdes blogg lästes av alla, men den låg på en sida många går in på everyday, dessutom Jihde är Jihde.

UPPDATERAR 15.20: Hade inte läst detta... en
krönika av Jihde, kul! Gissar att de kan locka en och annan ny besökare till AIK:s hemsida. 
 
Just det... ja det var onödigt av mig att skriva om dambollen... Nä, det här är ju en blogg om innebandy, och en blogg ger utrymme för spekulationer. Hur det än blir tycker jag inte att initiativet skall ses som ett misslyckande, man måste testa nytt om man skall utvecklas. Står för det jag skrev... skall bollen bytas ut borde lagen få veta det så de hinner träna med en vanlig vit boll.

Manipulera länkar hit och dit, byta rubriker och ändra publiceringsdatum.... japp... då får man fler träffar på sin sida, eller? Hur många rubriker kan en artikel ha? *trött*

©Ingrid i Umeå. Åsikterna i innebandybloggen är författarens egna och inte nödvändigtvis hela Innebandy-Sveriges. Kom ihåg att hänvisa till källa.

feedback
Postat av: Anonym

Hammarbyköret är skumt. Det smutsar ner innebandyn när det blir på detta vis.

2009-09-01 @ 20:31:00

feedback:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bults blogg

Nordströms blogg